آخرین خبرها

جدول کامل ایام‌ قمر در عقرب سال 1401 شمسی

در صورتی که مایل به آموختن جدول کامل ایام‌ قمر در عقرب سال 1401 شمسی و اطلاع از زمان دقیق آن هستید در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 و ضمن عرض تبریک سال نوی شمسی خدمت شما همراهان گرامی، این جدول را به صورت یک فایل پیش نمایش تصویری و همین طور یک فایل اصلی در دسترس شما عزیزان قرار می دهیم. ضمن پرداختن به این موضوع توضیحاتی در خصوص ایام قمر در عقرب و ویژگی های آن و همین طور شروطی که بر این زمان واقع شده است خواهیم داشت. ایام قمر در عقرب 1401 شمسی اهمیت زیادی برای چیدن برنامه های زندگی دارد.

ایام‌ قمر در عقرب سال 1401 شمسی چگونه است,ایام قمر در عقرب سال 1401 چرا اهمیت دارد,ایام قمر در عقرب 1401,ایام قمر در عقرب 1401,ایام قمر در عقرب چیست,ایام قمر در عقرب شهریور 1401,ایام قمر در عقرب مرداد 1401,ایام قمر در عقرب این ماه,روزهای قمر در عقرب 1401,روزهای قمر در عقرب 1401شهریور,روزهای قمر در عقرب 1401آبان ماه,ایام قمر در عقرب 1401 شمسی

جهت دانلود تصویر قمر در عقرب سال 1401 با کیفیت اصلی کلیک نمایید.

786_ghamar-1 قمر در عقرب

جدول کامل ایام‌ قمر در عقرب سال 1401 شمسی, همه چیز در مورد ایام قمر در عقرب سال 1401,ایام قمر در عقرب 1401,ایام قمر در عقرب 1401,ایام قمر در عقرب چیست و چه کاربردی دارد,ایام قمر در عقرب شهریور 1401 و ماه های دیگر تابستان,ایام قمر در عقرب مرداد 1401,ایام قمر در عقرب این ماه,روزهای قمر در عقرب 1401,ایام قمر در عقرب 1401 شمسی

رویداد های نجومی بر اساس ایام قمر در عقرب 1401 شمسی

۱- خورشیدگرفتگی جزیی در تاریخ سه شنبه ۳ آبان
ماه گرفتگی ها:
 ۱- ماه گرفتگی کلی: دوشنبه ۲۶ اردیبهشت، غیر قابل رؤیت در ایران. این گرفتگی در بخش کوچکی از غرب آسیا، اروپا (بجز بخش های شرقی و شمال شرقی آن) و اغلب نقاط آمریکا و آفریقا دیده می شود.
۲- ماه گرفتگی کلی: سه شنبه ۱۷ آبان، غیر قابل رؤیت در ایران. این گرفتگی در بخش های میانی و شرق آسیا، اقیانوسیه و آمریکا به جز بخشی از شرق و جنوب شرق آمریکای جنوبی دیده می شود.
خورشید گرفتگی ها:
۱- خورشید گرفتگی جزیی: آغاز گرفتگی شنبه ۱۰ اردیبهشت. غیر قابل رؤیت در ایران. این گرفتگی در جنوب آمریکای جنوبی و بخش کوچکی از جنوبگان قابل مشاهده است.

جدول کامل قمر در عقرب 1401

*****************

قمر در عقرب 1401 چیست :

پدیده قمر در عقرب با چشم غیر مسلح قابل رویت نیست (البته اگر با صور فلکی و بروج آشنا باشید، در زمان شب از طریق فاصله میان ماه و صورت عقرب می‌توانید زمان قمر در عقرب را متوجه شوید) و مقصود از قمر در عقرب هم این است که در یک ماه قمری، کره ماه یک دور کامل به دور آن می گردد و طبعاً در هر ماه قمری یک بار از برج عقرب عبور می‌کند.

قمر در عقرب پدیده ست آسمانی و دینی. بسیاری از دینداران سعی می کنند در هنگام بروز چنین پدیده ای از برخی از اعمال دست بر می دارند. جهان هستی تغییر و تحولاتی دارد. همانطور که خورشید طلوع و غروب می کند، ماه نیز دچار فعل و انفعالاتی می شود. گاهی که پدیده قمر در عقرب رخ می دهد می دهد بر طبق روایات برخی از اعمال را معتقدین و مومنین انجام نمی دهند مثل مسافرت، معامله، ازدواج و…

شرح کامل ایام قمر در عقرب 1401 :

در تشریح و توضیح قمر درعقرب باید به اصطلاحاتی مثل دایره البروج و صور فلکی و بروج دوازده گانه توجه داشت. دلیل نحوست قمر در عقرب را بعضا وجود ستاره سرخ قلب العقرب در صورت فلکی عقرب میدانند. و این حالت را قدما واقعه ای شوم می دانسته اند. زمانی که کره ماه (قمر) برابر صورت فلکی عقرب قرار گیرد می گوییم که قمر در عقرب است و این البته برای محاسبات ما زمینی هاست.

برجهای صورتهای فلکی نیز دوازده است که عبارتند از:

حمل، ثور، جوزاء، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو، حوت.

قمر در عقرب میتواند به دو عنوان تعبیر شود :

۱- قمر در صورت فلکی عقرب

۲- قمر در برج عقرب

اسرار و رازهای قمر در عقرب :

ایامی که قمر در عقرب است با توجه به وجود اسرار نهفته در علم نجوم، زمینه ساز اضطراب، بدبینی، دمدمی مزاجی و افزایش سختی و مشکلات در روابط است.

همچنین زمینه آشفتگی خیال؛ بخصوص در وضعیت خستگی شخص فراهم بوده؛ امکان مواجهه با حوادث وجود داشته، زمینه ناتوانی مدیریت افکار و گفتار و حافظه وجود دارد

همچنین زمینه عصبی بودن و برانگیخته شدن (از کوره در رفتن) و ابتلای به سوء تفاهم و برداشت غیر صحیح را فراهم می کند .

لذا باید مراقب نحوه حرف زدن و نوع سخن بود. زمینه آشفتگی روانی، زیادی حسّاسیتّ؛ تغییر حال بی دلیل از خوش رفتاری به بدبینی، از شور و شوق به سستی همّت وجود داشته، امکان بروز به هم ربختگی در سلامتی و بخصوص در رابطه با معده و روده ها وجود داشته

لذا تا می توانید از گوشه گیری بپرهیزید و سعی کنید با افراد خوش برخورد و بانشاط و شاداب؛ خود را سرگرم کنید. اما دو مبنا برای شناخت ایامی که قمر در عقرب است وجود دارد که به دو مبنای فلکی نجمی مشهور است.

قمر در عقرب بر اساس صورت های فلکی عقرب :

جابجایی و اختلاف موضع صورت های فلکی با موقعیت فرضی و قراردادی بروج فلکی در مورد قمر در عقرب باعث ایجاد دو مبنای کلی برجی و نجمی شده است.

به زبان ساده امروزه با جابجایی موضع آغازین دایره البروج در طول سالیان ناظر زمینی صورت فلکی عقرب را جلوتر از برج فرضی عقرب می بیند.

به همین خاطر اگر بر مبنای صورت فلکی عقرب پیش برویم و بیشتر تقویم های نجومی هم بر اساس این مبنا پیش رفته اند، ایام قمر در عقرب تنها در مدت زمان موجود که معمولا به دو روز می کشد خواهد بود.

راه حل شناخت و رصد این وجود قمر در صورت فلکی عقرب آسان است.

قمر در عقرب بر مبنای برج عقرب :

یک مبنای دیگر که اهل نجوم در رابطه با قمر در عقرب بیشتر از آن آگاهی دارند و سختی کار آن این است که شناخت آن نیاز به تخصص های خاص نجومی دارد، وجود قمر در برج عقرب هست که معمولا از انتهای زمان وجود قمر در صورت فلکی عقرب آغاز می شود و تا دو روز بعد ادامه دارد

این مبنا یک مبنای کاملا تخصصی است که از اختبارات دقییق نجومی بدست می آید و اکثرا به این زمان اهمیت داده نمی شود اما از آن جایی که احتیاط شرط عقل است، گاهی اقتضای این وجود دارد از انجام امور مهمه درایام قمر در عقرب خود داری کرد تا بهترین نتیجه بدست آورده شود.

*****************

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *