آخرین خبرها

حرز امام جواد و خواص حرز امام جواد برای شفای بیمار و دفع بلایا

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶   حرز امام جواد و خواص حرز امام جواد برای شفای بیمار و دفع بلایا پرداخته ایم ان شاءالله با حرز مجرب امام جواد از بلایا به دور خواهید ماند . 

حرز امام جواد چیست,حرز امام جواد,حرز امام جواد علیه السلام,حرز امام جواد کامل,حرز امام جواد ,حرز امام جواد اصل,حرز امام جواد برای چشم زخم,حرز امام جواد روی پوست آهو,حرز امام جواد برای چی خوبه,حرز امام جواد یعنی چه,حرز امام جواد برای چشم زخم ,حرز امام جواد برای ازدواج,حرز امام جواد خواص,حرز امام جواد در گردن,حرز امام جواد,

حرز-امام-جواد-و-خواص-حرز-امام-جواد-برای-شفای-بیمار-و-دفع-بلایا-300x161 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب دعای حاجت روایی شفای بیماری متفرقه
حرز امام جواد و خواص حرز امام جواد برای شفای بیمار و دفع بلایا

خواص حرز امام جواد به نقل از آیت الله بهجت                 

خواص حرز امام جواد (ع) چیست؟ همانطور که پیش‌تر بیان شد حرز صغیر دارای دو خاصیت دفع بلایای و عاقبت بخیری است اما دعای حرز کبیر دارای فواید بسیار زیادی است که در ادامه می‌آید. با دقت در معنی حرز امام جواد (ع) می‌توان دریافت که مهم‌ترین خاصیت حرز امام جواد جهت دوری از بلایای زمینی و آسمانی می‌باشد که در کتابی از سید بن طاووس به آن اشاره شده‌است و مرحوم مجلسی خواص دعای حرز جواد (ع) را در کتاب بحارالانوار ج 91 ص 354 بیان کرده‌اند.
آیت الله بهجت درمورد خواص حرز امام جواد و فواید آن میفرمایند: به جهت دوری از خطرات و بیماری ها، محافظت از آزار شیطان و اجنه، درمان دیدن کابوس در خواب، باطل کردن جادو و سحر و… به همراه داشتن این دعا توصیه می‌شود. همچنین برای دفع چشم زخم ( چشم نظر ) تاثیرگذار می‌باشد.
ایشان همیشه در جواب به سوالاتی که در مورد حسادت، آزار شیطان و اجنه، خواب‌های پریشان و … می‌شد تاکید زیادی به خواندن چهار قل، معوذتین و به همراه داشتن این دعا می‌کردند و از فواید حرز امام جواد (ع) اگاه بودند.                     

 

خاصیت حرز امام جواد                     

حرز امام جواد خاصیت فراوانی دارد. در منابع متعدد از خواص حرز امام جواد روی پوست آهو و همچنین استفاده از حرز امام جواد برای شفای بیمار توصیه شده است.
مخصوصا برای خاصیت حرز امام جواد و چشم زخم نیز تاکید فراوان شده است.
معجزات حرز امام جواد موارد زیادی مطرح شده است. از جمله اینکه :
خواص حرز امام جواد فرحزاد : از آیت‌الله بهاءالدینی نقل کرده اند که دیدم شخصی با سنگی بزرگ بر سر فردی می‌زد اما اتفاقی برای وی نیوفتاد.                        

 

برگرفته از سایت هاروس    

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *