آخرین خبرها

دعاهای بسیار قوی برای ازدواج با معشوق فوری و تضمینی دعای آسانی ازدواج

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای بسیار قوی برای ازدواج با معشوق فوری و تضمینی دعای آسانی ازدواج  پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای بسیار قوی ازدواجی آسان و موفقی خواهید داشت . 

دعای ازدواج با معشوق با اسم مادر,دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج با معشوق از راه دور ,دعای ازدواج با معشوق با فلفل سیاه,طلسم ازدواج با معشوق,طلسم ازدواج با معشوق از راه دور,دعای ازدواج با شخص مورد نظر,دعای مجرب ازدواج با معشوق,دعای برای ازدواج آسان,دعا جهت ازدواج آسان,دعای ازدواج سریع و آسان

دعاهای-بسیار-قوی-برای-ازدواج-با-معشوق-فوری-و-تضمینی-دعای-آسانی-ازدواج-1-300x161 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعاهای بسیار قوی برای ازدواج با معشوق فوری و تضمینی دعای آسانی ازدواج

دعا برای ازدواج با معشوق                             

برخی از عالمان فرموده اند که ذکر سه دوره تسبیح دعای امن یجیب هر روز بعد از نماز مغرب و عشاء و استغفار از درگاه پروردگار متعال به نیت ازدواج با معشوق سبب می شود که خداوند متعال خواسته فرد را مستجاب نماید. این دعا بسیار تاثیرگذار در ازدواج با معشوق است. کسانی که به دنبال دعا برای ازدواج هستند می توانند هر روز این دعا را بخوانند و به حاجت قلبی خود برسند. همچنین خواندن دعای زیر برای روزی 100 مرتبه نیز در ازدواج با معشوق بسیار موثر است : 
« بسم الله الرحمن الرحیم. آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ. لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین »                 

دعا برای ازدواج با فرد مورد نظر                    

دعا برای ازدواج سریع دختر و همچنین بهترین سوره قرآن برای گشایش بخت و ازدواج با شخص مورد نظر را در ادامه می خوانید اگر به دنبال دعا برای ازدواج سریع با معشوق هستید با این مقاله از سایت سماتک همراه باشید. ابتدا از مرحوم کاشانی جمله ای را آورده ایم: برای گشایش بخت دختران و ازدواج با فرد مورد نظر دو رکعت نماز بخواند و بعد از سلام رو به قبله یکصد مرتبه بگوید: (( یا لَطیفُ )) که یکی از دعا برای ازدواج با شخص مورد نظر بوده و مجرب است.           

دعا برای ازدواج با فرد مورد نظر                   

دعا برای ازدواج با فرد مورد نظر چه دختر و چه پسر در این مقاله تهیه و گردآوری شده است. گفته می شود آیه ۲۹ سوره فاطر را برای گشایش بخت دختر بدون خواستگار، پیوسته و به طور منظم روزانه تلاوت کند، این عمل مجرب است و بسیار موثر در بخت گشایی. نتایج و عجایب بسیار دارد. انشاء الله تعالی.
«إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَّن تَبُورَ.»
تلاوت این دعا برای ازدواج سریع دختر را به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده و در اوقات مختلف ادامه دهید. بهترین زمان خواندن دعا برای ازدواج با فرد مورد نظر، پس از انجام فریضه نماز است. روزانه چهل مرتبه خوانده شود مطلوب است. پس از نماز حتما از خداوند طلب بخت نیکو کنید. توجه کنید که قبل و بعد از طلب حاجت صلوات بفرستید.                

برگرفته از سایت ملکوتیها  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *