آخرین خبرها

ختم برای رسیدن به روزی و توانگری سریع التاثیر

ختم برای رسیدن به روزی و توانگری سریع التاثیر

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 به شما عزیزان گره گشا های قوی و مجربی تحت عنوان ختم برای رسیدن به روزی و توانگری سریع التاثیر شرح می دهیم که باعث می شود از سختی ها و مشکلات زندگی عبور کرده و به موفقیت های گسترده مالی برسید.

02863236270837 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
ختم برای رسیدن به روزی و توانگری سریع التاثیر

ختم برای رسیدن به روزی و توانگری سریع التاثیر,ختم مجرب برای زیاد شدن روزی,ختم مجرب سوره واقعه برای روزی,ختم برای افزایش روزی,ختم افزایش رزق و روزی,ختم سوره واقعه برای افزایش روزی,ختم مجرب برای رزق و روزی زیاد,ختم برای زیاد شدن روزی

ختم برای رسیدن به روزی و توانگری سریع التاثیر

1) هر كسی 9000 هزار بار این اسم مقدس «یا مالك» را بخواند به مرتبه سلطنت و پادشاهی رسد.

2) هر كسی این «یا مالِكَ الْمُلكِ یا ذَالجَلالِ وَ الْاِكرام» را مداومت كند به عدد كبیر بیابد پادشاهی و سلطنت و جاه و منصب و عزّت و توانگری در عالم صورت و معنی در آنچه همّت او بود و اگر خواهد كه تصرّف در قلوب ملوك و سلاطین و تسخیر قلوب خلایق كند و شرطی كه مذكور شده در اسم الرحیم بجای آورد و همّت بلند دارد و در ریاضت نفس كوشد و چون نفس خود را ضعیف سازد روح قوّت گیرد و چون روح قوّت یابد عروج به عالم علوی تواند كرد.

3) برای گرفتن حق از غاصب حق، 903 مرتبه ذکر «یا قابض» خوانده شود.

4) جهت توانگر شدن در نصف شب دوشنبه به صحن مسجد یا به فضاى گشاده زیر آسمان رود و دست و رو به طرف آسمان كند و 100 بگوید نام مقدس «یا وهاب» البته توانگرى یابد.

5) هر كه را زن یا فرزند یا كنیز یا كسی دیگر اطاعت امر او را نكند هر صباح دست بر پیشانی او نهد یا موی پیشانی او را بگیرد و 21 بار این اسم مقدس «یا شَهید» را بخواند كه خداوند آن كس را مطیع و فرمانبردار او گرداند.

6)  جهت نظم پیدا كردن در كارها روزی 80 مرتبه ذكر «یا حسیب» گفته شود.

7)  هر كسی كه به دعوت این اسم مبارك «المُعید» مداومت كند به مدت 40 روز به عدد كبیر كه 1001 است یا به عدد تكسیر كه 800 عدد است بخواند اما اگر به عدد تكسیر خواند و در هر شبانه روزی 10 عدد تكسیر باید بخواند كه 8000 باشد او را بود در میان صاحبان دعوت اسماء الله منزلت و قدر عالی كه از دریافت آن عاجز باشد كه این دعوت خواص عجیبی دارد.

9) هر كه نیمه شب یا نیمروز این اسم مبارك «یا رافع» را 100 بار بگوید و برای این عمل مداومت كند خداوند او را از بركت این اسم از خلق برگزیند و عزیز و مكرم گرداند و به او توانگری بدهد

10) هر كه طالب عزّت و حركت و جاه و بزرگی باشد در دین و دنیا باید كه 41 روز این اسم مبارك «یا معِزّ» را بخواند.

11) هر كه این نام مقدس «یا عَلِیّ» را بسیار بگوید و بدان مداومت كند قدرش بلند گردد.

12) هر كه طلب جا و بزرگی خواهد در عالم روزی 7000 بار این اسم مبارك «یا كَبیر»  را بخواند قدر و شرف یابد اما نباید فریفته آن شود.

13) هر كه را طلب جاه و مرتبه عالی باشد و زیادتی قدرت و منزلت خویش هر شب 100 بار این اسم مبارك «یا ضار» را بخواند.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *