آخرین خبرها

دعا های رسیدن به سعادت و پاداش دنیوی و اخروی

دعا های رسیدن به سعادت و پاداش دنیوی و اخروی

امروز و در یکی دیگر از عناوین و پست ها، ادعیه و اذکار اسلامی و ختم های سریع الاثر سایت ملکوت 786 رهگشایی تحت عنوان دعا های رسیدن به سعادت و پاداش دنیوی و اخروی به شما عزیزان و خوبان شرح می دهیم که سبب دفع بد ترین بلا ها می شوند.

203673862076387 دعا و ختم مجرب
دعا های رسیدن به سعادت و پاداش دنیوی و اخروی

دعا های رسیدن به سعادت و پاداش دنیوی و اخروی,دعاي اجابت حاجت,دعای اجابت حاجت فوری,دعای اجابت حاجت در سه روز,دعای اجابت حاجت صوتی,دعای اجابت حاجت در ماه رمضان,دعای اجابت حاجت در شب قدر,دعای اجابت حاجت سریع,دعاي اجابت حاجت فوري,دعای اجابت حاجت هنگام باران,دعا برای اجابت حاجت فوری,دعایی برای اجابت سریع حاجت,دعا برای اجابت حاجت سریع,دعا اجابت سریع حاجت,دعای فوری برای اجابت حاجت,دعای اجابت سریع حاجات مجرب,

دعا های رسیدن به سعادت و پاداش دنیوی و اخروی

هر كس نزدیك قبر رسول خدا (ص) بایستد و آیة « ان الله و ملائكته یصلون علی النبی یا أیها الذین آمنوا صلوا علیه و سلموا تسلیما » 16را بخواند و نیز هفتاد بار بگوید : صل الله علیك یا رسول الله ، حاجتی كه دارد بخواهد رد نمی شود . چون سعادت تشرف برای عاشقان و شیفتگان و مومنان به آن حضرت امكان پذیر نیست ، می توانند قبر مطهر آن بزرگوار را روی زمین یا كاغذی رسم كرده ، جلوی چشم خود قرار داده ، دستور فوق را انجام دهند . حاج شیخ عباس قمی قدس سره ، در قسمت زیارت رسول خدا (ص) از راه دور ، به این موضوع اشاره فرموده اند .

******************************

حضرت رسول خدا (ص) می فرماید : هر كس بعد از نماز ظهر ، صد بار صلوات بفرستد خداوند سه پاداش به او می دهد : اول ، مدیون نشود و اگر مدیون شود خداوند ادا كند . دوم ، ایمان او را حفظ كند كه این بزرگ ترین بخشش است و سوم ، روز قیامت از نعمتی كه او داده نپرسد.

******************************

شیخ بهاءالدین عاملی می فرماید : هر كه را كار مهمی پیش آید در بیابانی خلوت ، چهار خط بكشد و یك خط در میان آنها ترسیم كند و او را قبر پیامبر (ص) فرض كن و نظر به خط فرضی قبر نموده ، با اشاره به آن دوازده هزار بار بگوید : صلی الله علیك یا رسول الله ، حاجتش روا شود.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *