آخرین خبرها

ختم های تجربه شده برای حاجات و نیاز های اساسی

امروز می خواهیم در این مطلب از سایت ملکوت786 به شما عزیزان و همراهان همیشگی، دعایی اسلامی بیاموزیم که سبب می شود به حاجات و نیاز های کلیدی برسید، پس برای رسیدن به این نیت ختم های تجربه شده برای حاجات و نیاز های اساسی را بخوانید.

0723606387 دعا و ختم مجرب

ختم بسیار مجرب برای حاجت روایی,ختم مجرب جهت حاجت روایی,ختم مجرب برا حاجت روایی,ختم صلوات مجرب برای حاجت روایی,مجرب ترین ختم برای حاجت روایی

ختم های تجربه شده برای حاجات و نیاز های اساسی

دانشمند محترم آقاى شيخ محمد رازى مى نويسد: به نقل از حجة الاسلام و المسلمين آقاى حاج سيد نورالدين آية الله زاده ميلانى ، از ايشان شنيدم كه آقاى ياسرى فرمود در ورقه اى ختمى را با آداب آن ديدم كه از قول شيخ بهايى قدس سره نوشته است : هر كس اين عمل را در طول ده روز انجام دهد به اين ترتيب كه روز جمعه شروع و تا ده روز پايان آن روز يك شنبه مى شود، اگر مطلب و حاجتش برآورده نشود مرا لعنت كند، روزى صد بار بگويد:
بسم الله الرحمن الرحيم يا مفتح الابواب يا مقلب القلوب و الابصار و يا دليل المتحيرين و يا غياث المستغيثين توكلت عليك يا رب فاقض ‍ حاجتى واكف مهمى و لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظيم و صلى الله على محمد و اله اجمعين . (514) (مجربست )

*************

از خواجه نصير طوسى و از علامه حلى قدس سره نقل شده است به جهت مطالب مهمه و دفع اعداء صد مرتبه گفتن يا قاهر العدو يا والى الولى يا مظهر العجائب يا مرتضى على عليه السلام مجرب گفته اند. ايضا صد و يازده مرتبه گفتن (يا قاهر العدو) فورا تاثير مى بخشد و گويا از ميرداماد قدس سره نقل شده است . (515)

*************

هر كه به ورطه اى افتد كه تدبيرى از خلاص آن نباشد آن دعا را مكرر بخواند و اگر در يك مجلس رو به قبله و با وضو صد و بيست و نه مرتبه بخواند اصوب است و به تجربه رسيده است :
بسم الله الرحمن الرحيم و لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظيم يا لطيف ادركنى بلطفك الخفى . (516)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *