آخرین خبرها

ختم حاجت و ضیغ معاش سریع التاثیر

در یکی دیگر از پست ها و دعا های طلب حاجت و کسب رزق و روزی به شما عزیزان ختم حاجت و ضیغ معاش سریع التاثیر را می آموزیم. در واقع این دعا باعث می شود که اگر گره ها و مشکلات مالی دارید از آن ها عبور کرده و نتایج خیر و مطلوبی در زندگی بگیرید و از مشکلات روزمره عبور کنید.

028360687 دعا و ختم مجرب

ختم برای حاجت,ختم برای حاجت روایی سریع,ختم برای حاجت روایی,ختم برای حاجت فوری,ختم برای حاجت مهم,ختم برای حاجت سنگین,ختم برای حاجت گرفتن,ختم برای حاجت گرفتن سریع,ختم برای حاجت ضروری,ختم برای حاجت سریع

ختم حاجت و ضیغ معاش سریع التاثیر

هر روز هفتاد بار خواندن (ناد على عليه السلام ) است به جهت حاجت و ضيق معاش و غيرذالك و ادعاى تجربه شده است كه در خواب ، يكى ازائمه عليهم السلام بر آن شخص مجرب ظاهر مى شوند و مطلب آن را بر او بيان مى فرمودند و ايضا صد و ده مرتبه دريك وقت نيزوارد شده است و صورتشان در بعضى از اقسام اين است ناد عليا مظهر العجائب تجده عونا لك فى النوائب كل هم و غم سينجلى بولايتك يا على يا على يا على عليه السلام بعد از اتمام سه مرتبه بگويد (يا ابا الغوث اغثنى ادركنى يا على ادركنى ) اگرسه روز اين ختم خوانده شود مقصود حاصل گردد انشاء الله . (521)

******************

صاحب كتاب گفته مجرب است مجرب است مجرب است كه هيچ شكى و ريبى در آن نيست هزار باربگويد و در وسط حرف نزند حسبى الله و نعم الوكيل و لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظيم لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين . (523)

******************

هر روز سوره مباركه و الذاريات و طلاق و مزمل و الم نشرح را به جهت امر معيشت و وسعت از مجربات يقينيه صاحب كتاب است . از حضرت صادق عليه السلام مروى است كه الم نشرح را در وقت بيع و شراء (خريد و فروش ) سه مرتبه بخواند، البته از آن بيع و شراء نفع به او خواهد رسيد و اگر بنويسند و بشويند و بزنى بدهند تا بخورد وضع حمل بر او آسان گردد، و سه بار بر درد دل بخوانند شفا يابد و به جهت آسانى كارها تا يك هفته بعد از نماز بخوانند كه مجرب است . سوره منافقون را به جهت هر حاجتى به خصوص درد چشم و فرج موجب قضا و شفاء است و مجرب است . (524)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *