آخرین خبرها

دعا و ختم مجرب طلب رزق و توانگری

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت786 قصد داریم به شما عزیزان، کاربران و همراهان ثابت این مرجع اذکار و دعا ها، دعا و ختم مجرب طلب رزق و توانگری را شرح دهیم. در واقع اگر مانند بسیاری از هم نوعان دیگر درگیر همین گرفتاری ها هستید این دعا ها نتیجه می دهند و مشکلات مالی را حل می کنند.

0783608367 دعا و ختم مجرب رزق و روزی

ختم روزی,ختم روزی تجربه شده سریع الاثر,ختم رسیدن روزی از غیب,ختم قرآن روزی یک صفحه,ختم واقعه برای روزی,ختم برای گشایش روزی,ختم برای روزی فراوان,ختم برای روزی,ختم برای روزی زیاد,ختم افزایش روزی,ختم سوره واقعه برای رزق و روزی پرخیر و گره گشا مجرب,دعا های روزی

دعا و ختم مجرب طلب رزق و توانگری

از جمله مجربات صاحب كتاب آن است كه به جهت وسعت ، خواندن سوره (انا انزلناه ) است بعد از نماز صبح ده مرتبه ، تخلف ندارد. صاحب كتاب گويد در نسخه اى به نظر حقير رسيد كه تا چهل شب سوره (والليل ) را هر شب يك مرتبه بخواند، روز چهلم چهل هزاردرهم خداوند عالم به او كرامت فرمايد. (527)

روز چهارشنبه هفتاد بار اين ذكر را بخواند، بر اهالى علم و قلم فائق آيد و غنى و مكرم گردد: هو الله الذى لا اله الا هو عالم الغيب و الشهادة هو الرحمن الرحيم . (528)

ختم زيارت عاشورا است روز شنبه شروع كند تا يك هفته هر روز يك مرتبه بخواند و تا چهل روز نيز مشهور است . (530) (بسيار مجربست )

اگر خواهند از امر پنهانى آگاهى حاصل شود دو ركعت نماز بخواند و در سجده آخر صد و پنجاه مرتبه بگويد: (يا فتاح ) آن امر ظاهر شود. (531)

چون خلق نماز جمعه را خواندند، بعد از آنى كه غسل جمعه را كرده باشى يا لباس طيب در سجده به هر نيت دويست مرتبه بگو: (يا الله المحمود فى كل فعاله ) با خشوع ، البته مراد حاصل شود انشاء الله . (532)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *