آخرین خبرها

ختم و دعای دستیابی به ثروت و روزی عظیم از منابع نامحدود

در صورتی که می خواهید به ثروت عظیم و روزی زیادی دست یابید. پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این پست از سری دعا ها و گره گشا های اسلامی. ختم و دعای دستیابی به ثروت و روزی عظیم از منابع نامحدود را بخوانید که به لطف خدای بزرگ و بخشنده زود تر حاجت می گیرید.

,ختم قرآن روزی یک صفحه,ختم استغفار روزی ۴۰۰ بار,ختم برای روزی فراوان,ختم مجرب برای روزی,ختم برای روزی بی رنج,ختم برای روزی,ختم مجرب روزی,ختم گشایش روزی,ختم سوره کوثر برای روزی فوری,ختم قرآن روزی یک صفحه شبکه یک,ختم برای رزق و روزی فراوان,ختم مجرب برای رزق و روزی,ختم مجرب برای رزق و روزی زیاد,ختم بسیار مجرب برای رزق و روزی,ختم های مجرب برای افزایش رزق و روزی

-ثروت-و-روزی رزق و روزی

ختم و دعای دستیابی به ثروت و روزی عظیم از منابع نامحدود,ختم مجرب برای افزایش روزی,ختم های مجرب برای روزی,ختم سوره کوثر برای روزی,ختم سوره لیل برای روزی,ختم برای رزق و روزی,ختم سوره عادیات برای روزی,ختم سوره واقعه برای روزی,ختم سوره طلاق برای روزی,ختم مجرب رزق و روزی,ختم مجرب برای گشایش روزی,ختم برای گشایش روزی,ختم جهت گشایش روزی

ختم ثروت عظیم و توسعه روزی مجرب

این ختم به صورت زیر می‌‌باشد: اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود. بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا نیز خوانده شود:

«اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *