آخرین خبرها

دعای تسخیر قلب پسر بداخلاق و جلب محبت او

در صورتی که می خواهید محبت کسی که فکر می کنید بداخلاق است و عاشق شما نمی شود را جلب کنید. در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 دعای تسخیر قلب پسر بداخلاق و جلب محبت او را بخوانید که نتیجه مطلوب می گیرید. متن کامل این دعا به همراه توضیحات نحوه خواندن را از ما بخواهید.

,دعای جلب پسر,دعای جذب پسر برای ازدواج,دعای جذب پسر,دعا برای جذب پسر برای ازدواج از راه دور,طلسم جذب پسر برای ازدواج از راه دور,دعا نویسی برای جذب پسر برای ازدواج,دعای جذب پسر دلخواه,دعای جذب پسر از دور,دعای جذب پسر از راه دور برای ازدواج,دعای جذب دختر از راه دور,طلسم جذب پسر از راه دور,طلسم جذب دختر از راه دور,دعای جلب محبت پسر از راه دور,دعا برای جذب دختر از راه دور,دعا برای جلب پسر از راه دور

-عاشق-کردن-پسر مهر و محبت

دعای تسخیر قلب پسر بداخلاق و جلب محبت او,دعا برای جلب دختر از راه دور,دعای جذب پسر مورد علاقه از راه دور,دعای جذب پسر مورد علاقه,دعای جذب دختر مورد نظر,دعا برای جذب پسر مورد نظر,دعا برای جذب مرد مورد نظر,طلسم جذب پسر مورد نظر,دعا برای جذب دختر مورد نظر,دعا برای جذب پسر مورد علاقه از راه دور,دعا برای جلب محبت پسر از راه دور,دعای جذب پسران,دعای جذب پسر فوری

دعای تسخیر قلب و محبت پسر از راه دور

در روز اول ماه قمری یک صلوات و یک بار آیه الکرسی را می خوانید.
در روز دوم دو صلوات و دو بار آیه الکرسی را می خوانید.
در روز سوم سه صلوات و سه بار آیه الکرسی را می خوانید.
این روند را ادامه می دهید و هر روز یک عدد به تعداد صلوات ها و آیه الکرسی ها اضافه می کنید تا به روز آخر ماه می رسید. اگر ماه قمری 29 روز بود در روز آخر 29 صلوات و 29 بار آیه الکرسی را می خوانید و اگر ماه قمری 30 روزه بود 30 صلوات و 30 بار آیه الکرسی را می خوانید.
در این ختم، آیه الکرسی را تا قسمت «وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ» می خوانید:

«اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *