آخرین خبرها

دستور و دعا برای خلاص شدن از هر نوع اعتیاد فوری مجرب

بالاخره اعتیاد در هر حالتی یکی از بدترین اتفاقات برای هر انسان است. دستور و دعا برای خلاص شدن از هر نوع اعتیاد فوری مجرب می تواند نجات بخش باشد.

یکی از سخت ترین کار ها برای هر انسانی از بین بردن اعتیاد و یا هر نوع عادت اشتباه است. در این وضعیت به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که با مداومت به این دعا ها سعی کنید خود را از آن رها کنید.

ان شاء الله که هر چه زود تر حاجت می گیرید و مشکلات شما یک به یک حل می گردد.

,دعای ترک اعتیاد از بهجت,دعای ترک اعتیاد فوری,دعای پاکی اعتیاد,دعای ارامش اعتیاد,دعای آرامش ترک اعتیاد,دعای برای ترک اعتیاد,دعا برای ترک اعتیاد,دعا برای ترک اعتیاد به تریاک,دعا برای ترک اعتیاد به هروئین,دعا برای ترک اعتیاد مواد مخدر,دعا برای ترک اعتیاد جوانان,دعا برای ترک اعتیاد معتاد,دعای قرانی برای ترک اعتیاد,دعای سوزاندنی برای ترک اعتیاد,دعای جهت ترک اعتیاد,دعا جهت ترک اعتیاد,دعایی برای ترک اعتیاد,دعای مراکز ترک اعتیاد,دعای مخصوص ترک اعتیاد

همینطور بخوانید:

دعا و دستور باطل چشم زخم با تخم مرغ مجرب

دعا-و-دستور-درمان-اعتیاد دعا دعای رفع مشکلات و گرفتاری

دستور و دعا برای خلاص شدن از هر نوع اعتیاد فوری مجرب,دعای معتادان گمنام,دعای معتادان گمنام فلوت,دعای معتادان گمنام صوتی,دعاهای معتادان گمنام,دعای آرامش معتادان گمنام با فلوت,دعای آرامش معتادان گمنام,دعای قوی معتادان ,دعای آرامش معتادان گمنام صوتی,دعای شمع معتادان گمنام,دعای شکرگزاری معتادان گمنام,دعای آرامش معتادان گمنام با فلوت صوتی,دعای معتادان,

این دستور و دعا را اگر انجام دهید ان شاء الله که از این مشکل رها می شوید. البته که توجه داشته باشید درست انجام دادن این دعا بسیار مهم است و این کار را باید به خوبی انجام دهید. به لطف خدای رحمان و رحیم حاجت می گیرید.

به نیت ترک هر نوع اعتیادی بر روی یک بشقاب چینی سفید بدون نقش یا کم نقش موارد زیر را بنویسید  ابتدا سوره حمد را نوشته این آیات را به آن اضافه کنید:

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُکَّعًا سُجَّدًا یَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا سِیمَاهُمْ فِی وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِکَ مَثَلُهُمْ فِی التَّوْرَاةِ وَمَثَلُهُمْ فِی الْإِنجِیلِ کَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ یُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِیَغِیظَ بِهِمُ الْکُفَّارَ وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ مِنْهُم مَّغْفِرَةً وَأَجْرًا عَظِیمًا  ( سوره : الفتح آیه : 29 )

به اضافه سوره انشراح + سوره اخلاص + سوره فلق + سوره ناس + لاحول و لاقوة‌ الا بالله العلی العظیم

پس از نوشتن با گلاب یا هر آب پاک دیگری مثلا آب زمزم نوشته ها را شسته و آب آنها را به طرف بخورانید

این دستور برای هفت روز به همین ترتیبی که گفته شد انجام شود

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *