آخرین خبرها

دعا های مجرب برای تسخیر قلب معشوق و مرد محبوب

دعایی که در ادامه می خوانید برای خانم ها و دخترانی که قصد ازدواج دارند بسیار راهگشا است. دعا های مجرب برای تسخیر قلب معشوق و مرد محبوب را می توانید در ادامه بخوانید.

ان شاء الله که با این دعا نتیجه می گیرید و مشکل شما نیز در این مورد حل می شود. در واقع اگر دغدغه تان جلب شخصی است و می خواهید قلب او را مسخر کنید این دعا حاجت می دهد.

,دعای تسخیر قلب,دعای تسخیر قلب از راه دور,دعای تسخیر قلب شخص مورد نظر,دعای تسخیر قلب مرد,دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج,دعای تسخیر قلب زن بیوه,دعای تسخیر قلب شوهر,دعای تسخیر قلب معشوق,دعاي تسخير قلب از راه دور,دعا تسخیر قلب از راه دور,دعای تسخیر دل از راه دور,دعای تسخیر قلب مرد از راه دور,دعای تسخیر قلب قوی از راه دور

دعای-تسخیر-قلب-مرد دعا و ختم مجرب مهر و محبت

دعا های مجرب برای تسخیر قلب معشوق و مرد محبوب,دعای تسخیر قلب مرد برای ازدواج,دعاي تسخير قلب مرد,دعای تسخیر قلب مردم,دعای تسخیر قلب مردان,دعا تسخیر قلب مرد,دعایی برای تسخیر قلب مرد,دعا برای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج,دعای تسخیر قلب شوهر از راه دور,دعای تسخیر قلب شوهرم,دعاي تسخير قلب شوهر,دعا تسخیر قلب شوهر,دعای تسخیر دل شوهر,دعایی برای تسخیر دل شوهر,دعاي تسخير قلب معشوق,دعای تسخیر قلب معشوق مجرب,

برای افزایش محبت و بی قرار کردن فرد مورد نظر ، دعای قرآنی فوق را هفت مرتبه بر خرما بخواند و آنرا به فرد مورد نظرش بخوراند. بسیار مجرب و موثر است :

وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ سُبْحَانَ الَّذِی سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا کُنَّا لَهُ مُقْرِنِینَ وَإِنَّا إِلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ

فلان بنت فلان (نام فرد مورد نظر و نام مادرش) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و نام مادرش) الساعه الساعه الساعه .فقط در امر حلال استفاده شود.

دعا های تسخیر قلب

برای افزایش مهر و محبت معشوق ، ذکر شریف ذیل را چهارده مرتبه بر یک عدد سیب سرخ بخواند و تکه ای از آنرا به فرد مورد نظر بخوراند. مطلوبش مطیع او خواهد شد و محبتش زیاد خواهد گشت :

سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلَائِکَهِ وَ الرُّوحِ

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *