آخرین خبرها

  دعاهای بسیار قوی برای فروش خانه و آپارتمان و فروش زمین فوری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای بسیار قوی برای فروش خانه و آپارتمان و فروش زمین فوری پرداخته ایم ایم تا ملک شما با قیمت بالا فروخته می شود . 

دعا فروش زمین از راه دور,دعا فروش زمین,دعا فروش زمین کشاورزی,دعای فروش زمین امام جواد,دعای فروش زمین امام جواد,دعای فروش زمین از آیت الله بهجت,دعای فروش زمین با قیمت بالا,دعای فروش زمین و باغ,دعای فروش زمین کشاورزی از راه دور,دعای فروش زمین در گنجهای معنوی,دعای فروش زمین در مفاتیح,دعای فروش زمین باغی,دعای فروش آپارتمان از راه دور,دعای فروش آپارتمان فوری,دعا برای فروش آپارتمان فوری,دعای فروش سریع آپارتمان,دعای فروش خانه آپارتمانی             

دعاهای-بسیار-قوی-برای-فروش-خانه-و-آپارتمان-و-فروش-زمین-فوری-300x171 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب دعای خریدن خانه متفرقه
دعاهای بسیار قوی برای فروش خانه و آپارتمان و فروش زمین فوری

دعای مجرب فروش منزل در توسل به امام جواد «ع»                   

از امور مجربه توسل به امام جواد «ع» می باشد . آنرا ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصا فروش منزل و ازدواج کردن مجرب است . « اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ » خواندن این توسل را بعد از هر نماز برای اداء کردن قرض ها نیز مجرب دانسته اند .                    

دعای مجرب برای ازدیاد مشتری برای فروش ملک و متاع           

برای جلب و ازدیاد مشتری « برای فروش ملک و متاع » سوره مبارکه کوثر را با گلاب و زعفران بنویسد و در مکان مورد نظر بیاویزد یا نگه دارد : 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ. فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَآنْحَرْ. إِنَّ شَآنِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ                     

دعا برای فروش خانه از آیت الله بهجت         

دعای سریع الاجابه منسوب به آیت الله العظمی شیخ محمد تقی بهجت آمده است که در قرآن شخصی ایشان مکتوب بوده است . اگر قصد دارید به دعا برای فروش خانه از آیت الله بهجت توسل کنید ، به این ترتیب است که : 
اگر فردی در بین الطلوعین یعنی هنگام فجر کاذب و فجر صادق (پنج دقیقه پیش از اذان صبح تا 5 دقیقه پس از اذان) این ذکرها را بخواند هر حاجتی دارد برآورده خواهد شد . به شرطی که با اخلاص قلبی و اطمینان به قدرت پروردگار باشد .              

14 مرتبه صلوات، 40 مرتبه یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی و مجدداً 14 مرتبه ذکر صلوات .         

             

برگرفته از سایت دعایاب  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *