آخرین خبرها

دعای چله بری برای زنان باردار و چله بری برای زنی که تازه ازدواج کرده

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعای چله بری برای زنان باردار و چله بری برای زنی که تازه ازدواج کرده پرداخته ایم ان شاءالله چله بری روی زنان باردار باطل می شود . 

دعای چله بری نوزاد,دعای چله بری نوزاد ,دعای چله بری نوزاد در مفاتیح,دعای چله بری دختر دم بخت,دعای چله بریدن,دعای چله بری برای ازدواج,دعای چله بری برای بچه دار شدن,دعای چله بری زنان,دعای چله بری برای مرد,دعای چله بری با نخ ابریشم,دعای چله بری برای عروس,دعای چله بری برای بارداری,دعای چله بری در مفاتیح,دعای چله بری نازایی,دعای چله بری با نخ ابریشم 

دعای-چله-بری-برای-زنان-باردار-و-چله-بری-برای-زنی-که-تازه-ازدواج-کرده-300x171 دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعای چله بری برای زنان باردار و چله بری برای زنی که تازه ازدواج کرده

چله‌بری برای تسریع در باردار شدن                 

برای این کار در سروستان فارس، ۷ روز پس از ماندن عروس در حجله، او را به حمام می‌برند و پس از غسل، در سینی بزرگی نشانده و سینی دیگری حاوی چند برگ نارنج، مقداری نمک، قدری اسفند و یک شانۀ تخته‌ای کنارش می‌گذارند. لگنی را نیز پر از آب می‌کنند و پس از خواندن سورۀ حمد و ختم ۴۰ صلوات و خواندن « لا حول و لا قوة الّا باللّٰه »، لُنگی را روی سر عروس انداخته و ۴۰ مشت آب از لگن روی سر عروس می‌پاشند و ۴۰ دانۀ اسفند را به نام همۀ بستگان وی دور سر عروس می‌گردانند. سپس اسفند را دود می‌کنند و نمک را دور سر عروس می‌چرخانند و بقیۀ آب را دور می‌ریزند (همایونی، ۵۰۹ -۵۱۰).
در قلعه‌گنج جیرفت، زن و شوهر در بدو ازدواج دعای چله بر می‌گرفتند تا زاد و ولد آنها دچار مشکل نشود. اگر زن تازه ازدواج‌کرده نیز به دیدن نوزاد بیاید، ابتدا باید این دعا را بگیرد تا کودک پیش از ۴۰ روز نمیرد. افزون بر آن، در صورتی‌که تا ۴۰ روز پس از تولد نوزاد، کسی بمیرد یا حیوانی تولید‌مثل کند، برای نوزاد دعای چله‌بر می‌گرفتند (صادقی، ۶۳).                          

دعای چله بريدن زنان                         

زنی كه چله او شديد باشد روز چهار شنبه نخ ابريشم از هفت رنگش بياورد هفت مرتبه اين دعا را بخواند و هفت گره بزند روز جمعه ان نخ را در ديگ اب ولرم اندازند و با ان اب غسل كند و ان ابريشم را بر بازوی راست بندد و بعد با شوهر جمع شود تا سه روز روز چهارم وقت صبحانه ابريشم را از بازو باز كرده زير دامن زن بسوزانند و خاكستر ان را زن بخورد حامله شود دعا اينست : 
بسم الله الرحمن الرحيم تمخيثا تمخيثا بحقّ تورات موسي و انجيل عيسي و زبور داود ع و صحف ابراهيم و فرقان محمّد المصطفي ص عليه و اله بريدم چله فلانه بنت فلانه از انس و جنّ و عفريت و ديو و پري بحق لا اله الا الله محمّد رسول الله عليّا ولي الله يا الله يالله يا الله يا محمّد يا علي .            

برگرفته از سایت دعا786 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *