آخرین خبرها

 دعاهای بسیار قوی برای فروش منزل و ملک و متاع  و ماشین تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای بسیار قوی برای فروش منزل و ملک و متاع  و ماشین تضمینی قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله با دعاهای تجربه شده ملک و ماشین شما خیلی سریع فروخته می شود .   

دعا فروش خانه,دعا فروش خانه فوری,دعا فروش خانه سریع,دعا فروش خانه در مفاتیح,دعا فروش خانه از راه دور,دعا فروش خانه ایت الله بهجت,دعای فروش خانه ایت الله بهجت ,دعای فروش خانه در روز چهارشنبه,دعای فروش خانه در روز جمعه,دعای فروش خانه همسایه,دعای فروش خانه از شیخ بهایی,دعای فروش خانه از راه دور ,دعای فروش خانه در گنجهای معنوی,دعای فروش خانه دایی ابراهیم,دعای فروش خانه در روز چهارشنبه                 

دعاهای-بسیار-قوی-برای-فروش-منزل-و-ملک-و-متاع-و-ماشین-تضمینی-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعاهای بسیار قوی برای فروش منزل و ملک و متاع  و ماشین تضمینی

دعای مجرب فروش منزل در توسل به امام جواد «ع»           

از امور مجربه توسل به امام جواد «ع» می باشد. آنرا ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصا فروش منزل و ازدواج کردن مجرب است . « اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ » خواندن این توسل را بعد از هر نماز برای اداء کردن قرض ها نیز مجرب دانسته اند .                

دعای فروش ماشین و اجناس مختلف در سوره توبه         

برای فروش اجناس و متاع هفت مرتبه این آیه را بر پیاله ای از آب خوانده سپس آن را بر اجناس خویش بپاشد : 
« وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُم بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ »
و عهدی است که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده، و از خدا با وفاتر به عهد کیست؟ پس از این معامله‌ای که کردید بسی شاد باشید که این به حقیقت سعادت و فیروزی بزرگ است .           

دعای فروش ملک و متاع                 

برای فروش ملک و زمین یا آپارتمان ، آیه الکرسی را با اعتقاد قلبی در یک کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و سپس در پایین آن دعای ذیل را بنویسد .
دعا را در منزل یا آپارتمان یا ملک قرار دهد . 
یا حفیظ یاحفیظ احفظنی فاستبشروا ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم                  

دعا برای فروش ملک و خانه             

از امور مجربه توسل به امام جواد(ع)می باشد .
دعای زیر را چهارده مرتبه در نه روز (۹ روز،روزی چهارده مرتبه)بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصاً (فروش منزل و ملک )مجرب است . 
اللّٰهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقُّ وَلیِّکَ مُحَمّدِبْنِ عَلِیٍّ اِلاّٰ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ اَغْنَیتَنی عَمَّنْ سِواٰکَ وَ جَعَلْتُ حاٰ جَتی اِلَیْکَ وَ قَضٰا ءَهٰا عَلَیْکَ اِنَّکَ لِمٰاتَشٰاءُقَدیرٌ               

برگرفته از سایت هاروس 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *