آخرین خبرها

دعاهای مجرب برای بستن زبان همه و بستن زبان بدگویان فوری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای مجرب برای بستن زبان همه و بستن زبان بدگویان فوری پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای بسیار مجرب زباد بدگویان بسته می شود . 

دعای بستن زبان بدگویان و حسودان ,دعای بستن زبان بدگویان,طلسم بستن زبان بدگویان,دعا بستن زبان شوهر,دعا بستن زبان دشمن,دعا بستن زبان پدر,دعا بستن زبان مادر,دعا بستن زبان همسر,دعا بستن زبان مرد,دعا بستن زبان خواهر شوهر,دعا بستن زبان جاری,دعا بستن زبان زن,دعا بستن زبان پدر شوهر,دعا بستن زبان مادر شوهر,دعا بستن زبان همسایه,دعا بستن زبان خواهر,دعا بستن زبان از راه دور,دعا بستن زبان قاضی 

دعاهای-مجرب-برای-بستن-زبان-همه-و-بستن-زبان-بدگویان-فوری-300x171 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعاهای مجرب برای بستن زبان همه و بستن زبان بدگویان فوری

دعای بستن زبان از راه دور                   

اگر در فاصله دور هستید و می خواهید از راه دور در مقابل بدگویی ها و غیبت های دیگران در امان باشید ، همچنان می توانید هم با خواندن دعاها و هم در کنار یادگیری در مورد رفتار با بدگویان از راه دور در امر بستن زبان غمازان و سخن چینان موفق شوید .
برای خواندن دعا نیز ، آیات ذیل رو به نیت دور کردن شخص مورد نظر بطور آهسته تلاوت کنین و بطرف فوت کنین تا از سکوت کرده و از شما دور شود .
تذْرُوهُ الرِّيَاحُ وَكَانَ اللَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ مُّقْتَدِرًا رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ يَوْمَئِذٍ يَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا                   

 

دعای زبان بند دشمن                       

اگر فردی دشمنی دارد که پشت سر او بدگویی می کند و بخواهد زبانش را ببندد می تواند از دعای زبان بند دشمن استفاده کند . پس از خواندن دعای زبان بند دشمن که در زیر آمده است دشمن شما زبانش برای شما بسته خواهد شد و دیگر پشت سرتان بدگویی نخواهد کرد . نحوه ی استفاده از دعای زبان بند دشمن به این صورت است که این دعا را 110 مرتبه خوانده سپس روی تکه کاغذی نوشته و در آب روان بیندازید تا موثر واقع شود .                   
« اَّ يُحِبُّ اللّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوَءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَن ظُلِمَ وَكَانَ اللّهُ سَمِيعًا عَلِيمًا »                   

 

دعای زبان بند قوی برای همه                     

اگر می خواهید کسی به در برابر شما چیزی نگوید و زبان همه در مقابل شما بسته باشد باید دعای زبان بند قوی برای همه که در زیر آمده است را قبل از ملاقات آن افراد مورد نظر بخوانید . 
« یَا أَعْظَمَ مِنْ کُلِّ عَظِیمٍ یَا أَکْرَمَ مِنْ کُلِّ کَرِیمٍ یَا أَرْحَمَ مِنْ کُلِّ رَحِیمٍ یَا أَعْلَمَ مِنْ کُلِّ عَلِیمٍ یَا أَحْکَمَ مِنْ کُلِّ حَکِیمٍ یَا أَقْدَمَ مِنْ کُلِّ قَدِیمٍ یَا أَکْبَرَ مِنْ کُلِّ کَبِیرٍ یَا أَلْطَفَ مِنْ کُلِّ لَطِیفٍ یَا أَجَلَّ مِنْ کُلِّ جَلِیلٍ یَا أَعَزَّ مِنْ کُلِّ عَزِیزٍ »                   

 

برگرفته از سایت دعایاب   

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *