آخرین خبرها

دعاهای بسیار مجرب حاجت روایی سریع دعاهای بسیار قوی رفع گرفتاری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای بسیار مجرب حاجت روایی سریع دعاهای بسیار قوی رفع گرفتاری پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده حاجت روا می شوید .    

دعا حاجت روایی سریع,دعا حاجت روایی ,دعا حاجت روایی امام رضا,دعا برای حاجت روایی,دعا برای حاجت روایی قطعی,دعا برای حاجت روایی صددرصد,دعا برای حاجت روایی صددرصد,دعا جهت حاجت روایی سریع,دعا برای حاجت روایی در ماه محرم,دعا برای حاجت روایی در شب قدر,بهترین دعا حاجت روایی,دعا برای حاجت روایی ,دعا برای حاجت روایی ازدواج,دعا برای حاجت روایی دوستان, دعا حاجت روایی,دعا رفع گرفتاری مالی,دعا رفع گرفتاری ,دعا رفع گرفتاری و بلا,دعا رفع گرفتاری امام سجاد,دعا رفع گرفتاری,دعا برای رفع گرفتاری و گشایش کار ,دعا برای رفع گرفتاری و گشایش کار,دعا برای رفع گرفتاری وبلا,دعا برای رفع گرفتاری از دادگاه,دعا برای رفع گرفتاری و غم,دعا برای رفع گرفتاری و دعوا     

دعاهای-بسیار-مجرب-حاجت-روایی-سریع-دعاهای-بسیار-قوی-رفع-گرفتاری-300x152 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب دعای حاجت روایی متفرقه
دعاهای بسیار مجرب حاجت روایی سریع دعاهای بسیار قوی رفع گرفتاری

دعای دیگر به جهت رفع گرفتاری                   

۱۰۱ بار مرتبه بخواند 
رَبِّ اِنّی مَسَّنِیَ الضُّرِ وَ اَنْتَ اَرْحَمُ الرّاحِمین 
گویند از حضرت امیرالمؤمنین (ع) منقول است هرگاه مشکلی مرا پیش آمد این کلمات بر سه پاره کاغذ می نوشتم و در آب روان می‌انداختم آن مشکل حل می ‌شد و کلمات این است : 
« هُوَ الحافِظُ وَ الْکافِیُ وَحْدَهُ »              

ذکر یونسیه و حاجت روایی           

ذکر یونسیه در قرآن در آیه 87 سوره انبیاء آمده است و در دعا برای رفع مشکل معجزه می کند . 
مرحوم آیت الله قاضی سفارش هایی را در ماه ذی القعده به شاگردان خود می کردند. این سفارشات در یک کتاب پر بار به نام آیت الحق جمع آوری شده اند. رهبر معظم انقلاب درباره این کتاب می فرمایند این اثر از کتاب های دمِ دستی من است. در این کتاب اذکار زیادی سفارش شده که یکی از آنها ذکر یونسیه و سجده معروفه است . علامه ملا حسین قلی همدانی برای سیر و سلوک به آیت الله ملکی تبریزی سفارش می کند که همیشه یک انگشتر فیروزه یا عقیق در دست باشد. هر روز یک سجده طولانی داشته باش و در آن، ذکر یونیسه را زمزمه کن .             
« لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین »    
« معبودی جز تو نیست، منزّهی تو، راستی که من از ستمکاران بودم.»                   

 

برگرفته از سایت هاروس  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *