آخرین خبرها

دعا ازدواج در سریعترین زمان ممکن دعای ازدواج سریع با معشوق تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعا ازدواج در سریعترین زمان ممکن دعای ازدواج سریع با معشوق تضمینی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده محبت بین زن و شوهر ایجاد می شود . 

دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج سریع با شخص مورد نظر,دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج سریع ایت الله بهجت,دعای ازدواج سریع در یک هفته,دعای ازدواج سریع و آسان,دعای ازدواج سریع زن مطلقه,دعای ازدواج سریع اهل سنت,دعای ازدواج سریع نخودکی,دعای ازدواج سریع فوری,دعای سریع ازدواج موفق,دعای گشایش ازدواج سریع,دعای محبت سریع الاجابه,دعای محبت سریع الاجابه,دعای محبت سریع الاجابه از راه دور,دعای محبت سریع شوهر,دعای محبت سریع قوی,دعای جلب محبت سریع ,دعای مهر و محبت سریع,دعای محبت بسیار سریع,دعای محبت و آشتی سریع الاجابه,دعای محبت و آشتی سریع الاجابه               

haroos.com5_ ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه دعا برای ازدواج با معشوق                         

برخی از عالمان فرموده اند که ذکر سه دوره تسبیح دعای امن یجیب هر روز بعد از نماز مغرب و عشاء و استغفار از درگاه پروردگار متعال به نیت ازدواج با معشوق سبب می شود که خداوند متعال خواسته فرد را مستجاب نماید. این دعا بسیار تاثیرگذار در ازدواج با معشوق است. کسانی که به دنبال دعا برای ازدواج هستند می توانند هر روز این دعا را بخوانند و به حاجت قلبی خود برسند. همچنین خواندن دعای زیر برای روزی 100 مرتبه نیز در ازدواج با معشوق بسیار موثر است : 
« بسم الله الرحمن الرحیم. آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ. لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین »                              

دعای بازگشت معشوق در یک روز با فلفل                   

دعای بازگشت معشوق در یک روز با فلفل (دعای بازگشت معشوق با فلفل سیاه) چگونه می باشد؟ دعای فلفل سیاه (دعای ۷فلفل) برای بازگشت معشوق بسیار مجرب است.
برای بدست اوردن محبت شخص مقابل ،27 دانه فلفل سیاه تهیه نموده و (آیه ی 17/ سوره ی انفال) را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده و در اتش اندازد تا 2 روز کامل گردد . اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد آمد. مجرب است : 
« و ما رمیت اذ رمیت …(تا) الله رمی »                         

دعای بازگشت معشوق در 60 دقیقه                 

دعای برگشت عشق در 60 دقیقه بسیار سریع و فوری عمل کرده و با عزیز شدن نزد معشوق باعث برگرداندن عشق شما در یک ساعت می شود . دعای بازگشت معشوق در یک ساعت را که در زیر آمده است 1000 مرتبه بخوانید تا با ایجاد حس وابستگی معشوق بتوانید وی را خیلی فوری برگردانید.
« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »       

         

برگرفته از سایت دعایاب                

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *