آخرین خبرها

دعاهای تجربه شده برای دفع بلا و ختم سوره حمد برای دفع بلا و گرفتاری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای تجربه شده برای دفع بلا و ختم سوره حمد برای دفع بلا و گرفتاری پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای مجرب از بلا دور  و در امان خواهید ماند . 

دعا دفع بلا و بیماری,دعا دفع بلا امام صادق,دعا دفع بلا ,دعا دفع بلایا,دعا دفع بلا امام جواد,دعا دفع بلا در ماه صفر,دعا دفع بلا اهل سنت,دعا دفع بلا از فرزند,دعا دفع بلا از مسافر,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلا,دعای دفع بلا ,دعای دفع بلا و مریضی ,دعای دفع بلا از خانواده,دعای دفع بلا از پدر و مادر,دعا رفع گرفتاری,دعا رفع گرفتاری مالی,دعا رفع گرفتاری ,دعا رفع گرفتاری امام سجاد,دعای دفع گرفتاری و بلا,دعای رفع گرفتاری عظیم,دعای رفع گرفتاری فوری ,دعای رفع گرفتاری مالی,دعای رفع گرفتاری امام علی,دعای رفع گرفتاری از زندان,دعای رفع گرفتاری عظیم ,دعا برای رفع گرفتاری مالی,دعا برای رفع گرفتاری و گشایش کار ,دعا برای رفع گرفتاری وبلا,دعا برای رفع گرفتاری از دادگاه  

-تجربه-شده-برای-دفع-بلا-و-ختم-سوره-حمد-برای-دفع-بلا-و-گرفتاری-300x171 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعاهای تجربه شده برای دفع بلا و ختم سوره حمد برای دفع بلا و گرفتاری

دعاهای دفع بلا از امام علی (ع)                   

حضرت علی (ع) فرمود : 
هرکس قبل از طلوع خورشید یازده مرتبه سوره توحید، سوره قدر، و آیة الکرسی را بخواند خداوند مالش را از هر زیان و خطری حفظ می کند . ( بحارالانوار، ج102، ص300)
هر کس در هنگام ظهر 4 رکعت نماز به جای آورد و در هر رکعت سوره حمد و آیة الکرسی را بخواند خداوند او و خانواده و مال و دین و دنیای او را ایمن می سازد .                   

دعای دفع بلا از امام صادق (ع)                 

از حضرت صادق (ع) روایت شده است که هر که در صبح سه مرتبه این دعای دفع بلا را بخواند تا شام به او بلایی نرسد و اگر در شام بگوید تا صبح به او بلایی نرسد . 
« بِسْمِ اللَّهِ الَّذِی لَا یَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَیْ‏ءٌ فِی الْأَرْضِ وَ لَا فِی السَّمَاءِ وَ هُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ »
از حضرت امام جعفر صادق (ع) منقول است : هر کس با ایمان سوره مبارکه قریش را هر روز هفت بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند از بلاهاو آفات محفوظ باشد .                                                      

دعای دفع بلا با ختم سوره حمد           

برای دفع بلا و دشمن و نیل به مقاصد از روز شنبه به این ترتیب شروع کنید : شنبه 70 بار، یکشنبه 60 بار، دوشنبه 50 بار، سه شنبه 40 بار، چهارشنبه 30 بار، پنج شنبه 20 بار و روز جمعه 10 بار سوره حمد را بخواند ان شاءالله به مقصد می رسد . خواندن آن بعد از نماز ها بهتر است .               

 

برگرفته از سایت هاروس            

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *