آخرین خبرها

دعاهای قوی و تجربه شده برای آشتی بین زن و شوهر و دعای رفع کدورت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای قوی برای و تجربه شده برای آشتی بین زن و شوهر و دعای رفع کدورت پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای قوی صلح و آشتی بین آنها برقرار می شود . 

دعای صلح و آشتی بین اعضای خانواده,دعای صلح و آشتی بین دو برادر,دعای صلح و آشتی بین دو دوست,دعای صلح و آشتی بین اعضای خانواده,دعا جهت ایجاد صلح و آشتی,دعای صلح و آشتی زن و شوهر,دعا برای صلح و آشتی بین زن و شوهر,,دعا رفع کدورت و بازگشت معشوق,دعا رفع کدورت,دعای رفع کدورت از راه دور,دعای رفع کدورت بین دو برادر,دعای رفع کدورت بین زن و شوهر ,دعای رفع کدورت بین دو نفر,دعای رفع کدورت بین دو نفر,دعای رفع کدورت بین مادر و پسر,دعای رفع کدورت بین دو دوست,

دعاهای-قوی-برای-و-تجربه-شده-برای-آشتی-بین-زن-و-شوهر-و-دعای-رفع-کدورت-300x171 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعاهای قوی برای و تجربه شده برای آشتی بین زن و شوهر و دعای رفع کدورت

دعای سریع الاجابه برای آشتی       

برای افرادی که می خواهند هر چه زودتر دعوا و قهر را از بین ببرند، دعای سریع الاجابه برای آشتی بسیار کارآمد است. این دعا را بایستی در نیمه شب 110 مرتبه خواند .
« الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُونَ »      

دعا برای آشتی خانواده               

اگر در بین افراد خانواده کدورتی پیش آمده و با هم قهر هستند، می توانید از دعا برای آشتی خانواده که از مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد خانواده است استفاده کنید. دعا برای آشتی خانواده که در زیر آمده است را 5 مرتبه بخوانید .
« وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزًا أَوْ إِعْرَاضًا فَلاَ جُنَاْحَ عَلَيْهِمَا أَن يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحًا وَالصُّلْحُ خَيْرٌ »              

دعای آشتی فوری                 

دعای آشتی فوری برای آشتی و برگشت معشوق بسیار تاثیر گذار است.کدورت های قدیمی قهر های طولانی را با دعای آشتی فوری از بین ببرید و آن را به صلح و آشتی تبدیل کنید.دعا برای آشتی فوری زن و شوهر را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود : 
اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »             

   

برگرفته از سایت اهنوس 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *