آخرین خبرها

دعاهای تجربه شده برای رفع کدورت بین داماد و مادرزن و دعا افزایش محبت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶    دعاهای تجربه شده برای رفع کدورت بین داماد و مادرزن و دعا افزایش محبت پرداخته ایم ان شاءالله کدورت بین داماد و مادر زن از بین می رود . 

دعا برای رفع کدورت بین داماد و مادرزن,دعای رفع کدورت بین داماد و پدر زن,دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق,دعا برای رفع کدورت بین زن و شوهر,دعا برای رفع کدورت خانوادگی,دعا برای رفع کدورت و دلخوری,دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق,دعا برای رفع کدورت و دلخوری,دعا برای رفع کدورت بین دو دوست,دعا برای رفع کدورت بین دو نفر,دعا برای رفع کدورت بین پدر و پسر,دعا برای رفع کدورت زن و شوهر,دعا برای رفع کدورت بین دو خانواده,دعا برای رفع کدورت بین داماد و مادرزن,دعا برای رفع کدورت در خانواده,دعا برای رفع کدورت از راه دور,دعا برای رفع کدورت دو دوست

دعاهای-تجربه-شده-برای-رفع-کدورت-بین-داماد-و-مادرزن-و-دعا-افزایش-محبت-300x161 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعاهای تجربه شده برای رفع کدورت بین داماد و مادرزن و دعا افزایش محبت

دعا برای رفع کدورت بین داماد و مادرزن                     

دعا برای رفع کدورت بین داماد و مادرزن باعث میشود تا اگر کدورت و دلخوری بین داماد و مادرزن پیش آمده از میان برود و به صلح و آشتی تبدیل شود. دعا برای رفع کدورت بین داماد و مادرزن کمک میکند تا مهر و محبت بین داماد و مادرزن چندین برابر شود. گفته شده بهتر است دعا برای رفع کدورت بین داماد و مادرزن را به مقداری خوراکی و یا غذایی ناب بخوانید و بدمید و به هردوی آنها داده و میل نمایند:
هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنسَانِ حِینٌ مِّنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُن شَیْئًا مَّذْکُورًا إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنسَانَ مِن نُّطْفَهٍ أَمْشَاجٍ نَّبْتَلِیهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا.                  

دعای رفع کدورت و افزایش محبت                      

اگر مابین زوجین اختلافی باشد و یا مهر و محبت کم باشد ، به نیت جلب و افزایش محبت این دعا را بخوانید محبت و عشق به حد اعلی رسد. 7 روز و هر بار 7مرتبه خوانده شود.
بسم الله الرحمن الرحیم
إِبرَاهِیمُ خَلِیلُ اللَهِ مُوسَی کَلِیمُ اللَهِ عِیسَی رُوحُ اللَهِ مُحَمَدٌ حَبِیبُ اللَهِ و رَسُولُ اللَهِ لَو أَنزَلنَا هَذَا القُرآنَ عَلَی جَبَلٍ لَرَأَیتَهُ خَاشِعًا مُتَصَدِعًا مِن خَشیَةِ اللَهِ وَتِلکَ الأَمثَالُ نَضرِبُهَا لِلنَاسِ لَعَلَهُم یَتَفَکَرُونَ أَلَم نَشرَح لَکَ صَدرَکَ وَوَضَعنَا عَنکَ وِزرَکَ الَذِی أَنقَضَ ظَهرَکَ وَرَفَعنَا لَکَ ذِکرَکَ فَإِنَ مَعَ العُسرِ یُسرًا إِنَ مَعَ العُسرِ یُسرًا.(سوره شرح؛ آیات 1 تا 6)               

 

برگرفته از سایت دعا786       

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *