آخرین خبرها

 دعا و ذکر مجرب برای کارگشایی سریع و رسیدن به حاجات مهم

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعا و ذکر مجرب برای کارگشایی سریع و رسیدن به حاجات مهم پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده کار عالی برای شما فراهم می شود .  

دعای کارگشایی قوی و فوری,دعای کارگشایی و رزق و روزی,دعای کارگشایی سوزاندنی,دعای کارگشایی قرانی,دعای کارگشایی ,دعای کارگشایی یوسف و زلیخا,دعای کارگشایی ,دعای کارگشایی کار,دعای کارگشایی مغازه,دعای کارگشایی در مفاتیح,دعای کارگشایی و افزایش رزق و روزی,دعای کارگشایی بهجت,دعای کارگشایی امام حسین,دعای کارگشایی شوهر,دعای کارگشایی همراه,

دعا-و-ذکر-مجرب-برای-کارگشایی-سریع-و-رسیدن-به-حاجات-مهم-300x161 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعا و ذکر مجرب برای کارگشایی سریع و رسیدن به حاجات مهم

دعای بسیار مجرب جهت کارگشایی                        

در روز یکشنبه به تعداد یکصدو یک مرتبه آیات ذیل را قرائت کند و بر کاغذ ساده (بدون خط) دم کند و سپس یک مرتبه آیات ششم و هفتم از سوره مبارکه الفتح را بر کاغذ بنویسد و نام دشمن را هم در آن بنویسد و کاغذ را در آرد گلوله کرده و سپس آنرا در آب روان بیاندازد . به اذن خداوند تبارک و تعالی ، دشمنی که از کارش جلوگیری کرده است و نسبت به او حسادت دارد و در کارهایش مانع تراشی می کند ، این دشمن شکست خواهد خورد و ناکام می شود . 
وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَزِیزاً حَکِیماً وَیُعَذِّبَ المُنافِقینَ وَالمُنافِقاتِ وَالمُشرِکینَ وَالمُشرِکاتِ الظّانّینَ بِاللَّهِ ظَنَّ السَّوءِ ۚ عَلَیهِم دائِرَهُ السَّوءِ ۖ وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیهِم وَلَعَنَهُم وَأَعَدَّ لَهُم جَهَنَّمَ ۖ وَساءَت مَصیرًا        
قواعد : 
در هنگام قرائت شرایط پاکی و طهارت را بطور کامل داشته باشد. 
فقط در امر حلال و زمانی که فرد مستحق آن است استفاده کند.              

 

ذکر برای کارگشایی جمیع حاجات                       

در کتاب بحر المنافع از یک اسم هندی (به عنوان اسم اعظم) یاد شده که هر گاه کار مهمی پیش بیاید این ذکر را تکرار کند و در پی کار مهم برود : کلمه اهنوس را هفت مرتبه تکرار کند.
لوح اهنوس برای کارگشایی و باطل السحر و افزایش رزق و روزی و در واقع برای جمیع حاجات کاربرد دارد و معمولا بر روی فلز نقره یا هفت جوش انجام میشود.       

           

برگرفته از سایت اهنوس  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *