آخرین خبرها

دعاهای قوی برای از بین بردن عشق کسی از دل و سرد کردن شخص از عشق

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای قوی برای از بین بردن عشق کسی از دل و سرد کردن شخص از عشق پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای قوی می توان مهر آن شخص را از بین برد . 

دعا سرد شدن از عشق,دعای سرد شدن پسر از مادر,دعای سرد شدن از معشوق,دعای سرد شدن از معشوق,دعای سرد شدن بین دو نفر,دعای سرد شدن شوهر از خانواده اش,دعای سرد شدن رابطه,دعای سرد شدن از کاری,دعا دلسرد شدن از عشق,دعا دلسرد شدن زن شوهر,

-قوی-برای-از-بین-بردن-عشق-کسی-از-دل-و-سرد-کردن-شخص-از-عشق-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعاهای قوی برای از بین بردن عشق کسی از دل و سرد کردن شخص از عشق

دعا برای بیرون رفتن مهر از دل             

برای نجات شخصی که به عشق پردردسر دچار شده و زندگیش از آن تباه شده دعای زیر را بر کف دسته نوشته سه روز هر صبح یک بار آنرا بلیسد مجرب است .فقط دستور برای یک مرد است که از دست عشق یک زن می خواهد راحت شود .اگر زن باشد و بخواهد از عشق یک مرد خلاصی یابد باید به جای محبة فلان بنت فلان من قلب فلان بن فلان اینگونه بنویسد : محبة فلان بن فلان من قلب فلان بنت فلان .                           

دعا برای فراموشی عشق مرد                 

برای فراموش کردن عشق شخص خاص از ذهن و قلب ، آیه ۲۷ از سوره مبارکه ابراهیم را هفت مرتبه قرائت کند و بر کف دستهایش بدمد و سپس دستهایش را به صورت و بدن بکشد .
برای نتیجه گیری کامل بهتر است که این عمل را یک هفته ادامه دهد.
 یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَهِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ                      

دعای فراموشی عشق با سوره سبا             

یکی دیگر از دعاها برای فراموش کردن عشق قبلی که در زیر آمده است برگرفته از آیه 54 سوره سبا می باشد. عبارت زیر را 40 مرتبه تکرار کنید تا باعث سرد شدن عشق قبلی خود شوید.
« وَحِیلَ بَیْنَهُمْ وَ بَیْنَ مَا یَشْتَهُونَ کَمَا فُعِلَ بِأَشْیَاعِهِمْ مِنْ قَبْلُ إِنَّهُمْ کَانُوا فِی شَکٍّ مُرِیبٍ »       

      

برگرفته از سایت دعاگو 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *