آخرین خبرها

سوره و دعای مجرب زبانبند و رضایت خانواده دختر برای ازدواج

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ سوره و دعای مجرب زبانبند و رضایت خانواده دختر برای ازدواج پرداخته ایم ان شاءالله زبان خانواده دختر بسته خواهد شد . 

دعای زبان بند خانواده دختر برای ازدواج,دعای زبان بند خانواده دختر برای ازدواج,دعای زبان بند خانواده دختر,دعای زبان بند بدگویان,دعا بستن زبان شوهر,دعا بستن زبان دشمن,دعا بستن زبان مادر,دعا بستن زبان پدر,دعا بستن زبان مرد,دعا بستن زبان از راه دور,دعا بستن زبان مادر زن,دعا بستن زبان زن,دعای بستن زبان مادر شوهر از راه دور,دعای بستن زبان مادر شوهر ,دعا برای بستن زبان مادر شوهر و خواهرشوهر,دعا برای بستن زبان مادر شوهر وپدر شوهر

سوره-و-دعای-مجرب-زبانبند-و-رضایت-خانواده-دختر-برای-ازدواج-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
سوره و دعای مجرب زبانبند و رضایت خانواده دختر برای ازدواج

دعای زبان بند قوی از راه دور                 

در مواردی که به فردی دسترسی ندارید و می خواهید از راه دور زبان وی به صورت قوی و فوری بسته شود نیاز است که دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور را که در زیر آمده است هنگام وزش باد بخوانید و به باد فوت کنید. از افشای اطلاعاتی که از شما دارند می ترسید یا فردی شما را تحدید کرده که از شما را نزد کسی رسوا می کند ؟ دعای زبان بند قوی از راه دور می تواند مشکل گشای شما باشد. رعایت شروط مذکور در بخش اول که تحت عنوان دعای زبان بند قوی از بهجت مطرح شد مکمل بسیار قدرتمندی در این مورد می باشد. دعای زبان بند قوی زیر سنگ در این مورد بخصوص ضعیف تر است .
تذْرُوهُ الرِّيَاحُ وَكَانَ اللَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ مُّقْتَدِرًا. رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ. يَوْمَئِذٍ يَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا. انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا      

 

دعا برای رضایت خانواده دختر برای ازدواج           

دعا برای رضایت خانواده دختر برای ازدواج یک شرط بزرگ و اساسی دارد. در صبح روز خواستگاری پسر باید ۷۰ صلوات بخواند و دعا برای رضایت خانواده دختر برای ازدواج را که در زیر آمده است بر کاغذ سفید و بی خطی نوشته و با خود به خواستگاری ببرد . شرط اصلی این دستورالعمل این است که خود دختر موافق ازدواج با شما باشد .  

« صمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ ( نام افراد خانواده دختر همراه با نام مادرانشان را بنوسید ) لَایَتَکَلَّمُونَ ولا یَنطِقُونَ إلا بخیر أو یَصَمَتونْ شَتَّتْ الله شَمَلَهُمْ قَلَلْ الله عَدَهُم نَکَسْ الله جَیْشَهُم خَرَبْ الله دِیارَهُم جَعَلَ الله الدائِرَه عَلَیْهُمْ الله أکبر الله أکبر الله أکبر – فَلَمَّا رَأَیْنَهُ أَکْبَرْنَهُ وَقَطَّعْنَ أَیْدِیَهُنَّ وَقُلْنَ حَاشَ لِلَّهِ مَا هَٰذَا بَشَرًا إِنْ هَٰذَا إِلَّا مَلَکٌ کَرِیمٌ »              

 

سوره یس و گره زدن نخ                   

در روز جمعه بعد از نماز صبح چهار مرتبه سوره یس را قرائت کرده و هر بار بعد از گفتن نام معشوق و نام مادرش و نام رقیب عشقی و مادر او یک گره بر نخ بزنید . در پایان نخ را در آتش بیندازید . در هنگام انداختن نخ در آتش مراقب باشید دوده حاصل از آتش گرفتن نخ در چشمانتان نرود که دستورالعمل را بر عکس می کند. این روش برای جدایی دیگر معشوقان همسر بسیار کار آمد بوده و هست. در ادامه موارد مربوط به زبان بند با گره بر نخ لازم به ذکر است اگر کسی از دشمنان یا حسودان به لیستی که مایل به بستن زبان آنها هستید اضافه شود به هیچ شکل در تسبیحی که قبلن ساخته اید نمی توان اضافه کرد .دعای زبان بند با گره بر نخ را دوباره و در روز مورد نظر مجددن بر تسبیحی دیگر اجرا فرمائید .       

 

برگرفته از سایت ادعیه اذکار دعاسایت 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *