آخرین خبرها

دعاهای قوی برای بخت گشایی سریع با سوره احزاب تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای قوی برای بخت گشایی سریع با سوره احزاب تضمینی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای بسیار قوی بخت دختری که بسته شده باز می شود . 

دعای بخت گشایی پسر,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی سه روزه,دعای بخت گشایی روی لباس,دعای بخت گشایی زن مطلقه,دعای بخت گشایی ,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی پسر,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشای,دعای بخت گشایی سه روزه,دعای بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی روی لباس  

دعاهای-قوی-برای-بخت-گشایی-سریع-با-سوره-احزاب-تضمینی-300x158 ادعيه و اذكار بخت گشایی و ازدواج بخت گشایی و ازدواج دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعاهای قوی برای بخت گشایی سریع با سوره احزاب تضمینی

دعا مجرب برای بخت گشایی                       

چنانچه دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است به مدت چهل روز بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند .
رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن ( سوره انبیا آیه هشتاد نُه )
ان شاءالله به زودی به خانه بخت می رود.
تذکر : در زمان خاصی که نماز نمی خوانند از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید ، بعدازغسل باقیماندۀ چهل روز را بجا بیاورید .                    

سوره احزاب برای بخت گشایی                

برای گشایش بخت با سوره احزاب، می‌بایست حتما با رعایت کامل آداب بر روی پوست آهو نوشته شود.برای حفظ شان و منزلت سوره مبارکه قرآن کریم ، برای نوشتن آن می‌بایست آدابی را رعایت نمود :
برای نوشتن سوره ی احزاب برای ازدواج ابتدا لازم است وضو داشته باشید و با بدنی پاک و مطهر این کار را انجام دهید. لازم است هنگام نگارش متن سوره احزاب قران رو به قبله بنشینید و با نیتی پاک و اعتقاد قلبی این کار را انجام دهید.
نوشتن سوره احزاب برای گشایش بخت باید در زمانی خارج از قمر در عقرب و در ساعات سعد نوشته شود. همچنین گفته شده گذاشتن سوره احزاب در کوزه و نوشتن آن روی پوست آهو جهت گشایش بخت مجرب ضروری است.
سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که آیا نوشتن سوره احزاب بر کاغذ ایراد دارد یا خیر؟ و یا اینکه آیا خواندن سوره احزاب برای ازدواج نیز موثر است؟ پاسخ این است که نوشتن سوره احزاب روی کاغذ مشکلی ایجاد نمی‌کند امام تاکید امام صادق(ع) برای خواص سوره احزاب برای ازدواج نوشتن آن بر پوست آهو می‌باشد و خواندن آن را نیز توصیه کردند و فرمودند که هر کس سوره احزاب زیاد بخواند در روز قیامت در پناه پیامبراکرم (ص) و ازواج او می باشد.             

 

برگرفته از سایت دعاگو 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *