آخرین خبرها

دعا برای بازگشت همسر به خانه و دعای رفع کدورت بین زن و شوهر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعا برای بازگشت همسر به خانه و دعای رفع کدورت بین زن و شوهر پرداخته ایم ان شائالله با دعاهای مجرب محبت زن و شوهر به هم زیاد می شود و بین آنها رفع کدورت می شود . 

دعا بازگشت معشوق,دعا بازگشت معشوق,دعا بازگشت معشوق از راه دور,دعا بازگشت معشوق در یک روز,دعا بازگشت شوهر,دعا بازگشت خواستگار,دعا بازگشت دوست پسر,دعا بازگشت فوری,دعا رفع کدورت و بازگشت معشوق,دعا رفع کدورت,دعای رفع کدورت از راه دور,دعای رفع کدورت بین دو برادر,دعای رفع کدورت بین زن و شوهر ,دعای رفع کدورت بین دو نفر ,دعای رفع کدورت بین دو نفر,دعای رفع کدورت بین مادر و پسر,دعا بازگشت همسر,دعای بازگشت همسر در یک روز,دعای بازگشت همسر در یک روز ,دعای بازگشت همسر به خانه,دعای بازگشت همسر به زندگی,دعا بازگشت زن,دعای برگشت همسر از راه دور,دعای برگشت همسر بعد از طلاق
دعا-برای-بازگشت-همسر-به-خانه-و-دعای-رفع-کدورت-بین-زن-و-شوهر-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعا برای بازگشت همسر به خانه و دعای رفع کدورت بین زن و شوهر

دعا برای بازگشت محبت به زن و شوهر               

444 مرتبه این دعا ی زیر را بر قطعه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا بخورد.
یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل
در حالتی که زن و شوهر با هم دعوا کرده اند و روی دیدن همدیگر را ندارند و هر دو بر موضع خود لج بازی و پافشاری می کنند ودر این مواقع باید شخص سومی واسطه شود این کار را انجام دهید.
الف : 1001 مرتبه ذکر یا وَدود را بر دو عدد شیرینی یا قند یا آب نبات یا زولبیا بامیه یا مقداری شربت شیرین بخواند و به انها داده تا از آن بخورند.
ب : بر روی دو شیرینی یا اب نبات یا زولبیا بامیه یک بار سوره واقعه را بخوانید و بلافاصله بعد از آن این را بخوانید و به خوردشان دهید. 
تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَةِ الشَّریفَة بِالمَحبَّة الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانة و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَةِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم                        

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر                 

در مواردی که بین زن و شوهر اختلاف پیش آمده است می توانید دعای رفع کدورت بین زن و شوهر را بخوانید تا هرچه سریعتر مهرشان به دل هم افتد و آشتی بین زن و شوهر رخ دهد. دعای رفع کدورت بین زن و شوهر که در زیر آمده است را با نیت مهر و محبت بخوانید.
« بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا »                    

دعای برگشت به خانه               

اگر در زندگی زناشویی یا عاشقانه شما، همسرتان خانه را ترک کرده است می توانید با خواندن دعای برگشت به خانه که در زیر آمده است موجب بیقراری شدید معشوق شده و کاری کنید هر چه سریع تر دلتنگ شود و به خانه برگردد. دعای برگشت به خانه را هر روز بعد از هر نماز واجب 3 مرتبه بخوانید.

« والقیت علیک محبۀ منی ولتصنع علی عینی.اءذتمشی اختک فتقول هل ادلکم علی من یکفله فرجعناک الی امک کذالک یرجع فلان زاییده شکم فلانه الی هذهی البیت والمکان ولایخرج منه »               

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت    

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *