آخرین خبرها

دعاهای قوی برای رسیدن به معشوق و ازدواج سریع دختران و پسران

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای قوی برای رسیدن به معشوق و ازدواج سریع دختران و پسران پرداخته ایم ان شاءالله ازدواج سریع انجام می شود . 

دعا ازدواج سریع,دعا ازدواج سریع با معشوق,دعا ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج سریع ,دعای ازدواج سریع با شخص مورد نظر,دعای ازدواج سریع در یک هفته,دعای ازدواج سریع و موفق,دعای ازدواج سریع زن مطلقه,دعای ازدواج فوری با معشوق,دعای ازدواج فوری با شخص مورد نظر,دعای ازدواج فوری,دعا ازدواج سریع ن,دعا ازدواج سریع پسر,دعا برای ازدواج فوری دختر مجرد,دعا برای ازدواج فوری,دعای ازدواج پسر فوری     

دعاهای-قوی-برای-رسیدن-به-معشوق-و-ازدواج-سریع-دختران-و-پسران-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعاهای قوی برای رسیدن به معشوق و ازدواج سریع دختران و پسران

دعا برای ازدواج از امامان                 

حضرت امام علی (ع) در مورد کسانی که مایل به ازدواج بوده و خواستار همسری خوب هستند فرموده است :
دو رکعت نماز که در هر رکعت بعد از سوره حمد سوره مبارکه یاسین خوانده شود و بعد از نماز 100 مرتبه بگوید  الحمدلله و سپس بگوید :               
« اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَةً صَالِحَةً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا اَسئله و لا اَجدُ اِلّا مامنَنتَ وَاَعطَیت »                  

 

دعای بسیار قوی برای رسیدن به معشوق                   

اگر در پاسخ به اینکه چه دعایی بخوانیم تا به معشوق خود برسیم، به دنبال دعای بسیار قوی برای رسیدن به معشوق خود هستید می توانید دعای زیر را بخوانید . به یاد داشته باشید که دعای بسیار قوی برای رسیدن به معشوق را بایستی در هنگام اذان ظهر هفت روز و هر روز ۲۵ بار تلاوت کنید تا به شما کمک کند با دیوانه کردن دل محبوب خود او را بدست بیاورید .
« وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى »                 

 

دعا برای ازدواج پسران               

برای ازدواج پسران سوره آل عمران را روی دو سنجاق بخوانید و سنجاق ها را به یکدیگر ببندید. همچنین توصیه شده است این سنجاق ها را در زمان اذان مغرب باز کرده و در زمان اذان صبح به یکدیگر متصل نمایید. سوره آل عمران یکی از سوره هایی است که خواندن آن برای بازگشایی بخت پسران بسیار توصیه می شود. همچنین خواندن آیه : « رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر » در بخت گشایی و ازدواج پسران بسیار مناسب است .       

         

برگرفته از سایت دعایاب                 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *