آخرین خبرها

دعاهای قوی برای گشایش رزق و روزی و طلسم محبت سوزاندنی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای قوی برای گشایش رزق و روزی و طلسم محبت سوزاندنی پرداخته ایم استفاده نمایید ان شاءالله با دعاهای تجربه شده و قوی گشایش در روزی ایجاد می شود و محبت قوی بین زن و شوهر ایجاد می شود . 

طلسم محبت طلسم محبت,طلسم محبت عظیم فلفل ,طلسم محبت چگونه اثر میکند,طلسم محبت بین زن و شوهر,طلسم محبت خوردنی,طلسم محبت بین دو نفر,طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه,طلسم رزق و روزی با نمک,طلسم رزق و روزی,طلسم رزق و روزی فراوان ل ل ل,طلسم رزق و روزی مغازه,طلسم رزق و روزی و ثروت,طلسم رزق و روزی با سوره حمد و نمک,طلسم رزق و روزی روی مس,طلسم رزق و روزی فراوان  

دعاهای-قوی-برای-گشایش-رزق-و-روزی-و-طلسم-محبت-سوزاندنی-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب رزق و روزی متفرقه مهر و محبت
دعاهای قوی برای گشایش رزق و روزی و طلسم محبت سوزاندنی

طلسم قوی محبت سوزاندنی                     

در ابتدا دو رکعت نماز به نیت طلب حاجت بخواند و سپس برای جلب کردن محبت محبوب و یا صلح و آشتی با همسرش ، با ایمان قلبی و در زمان سعد و مکانی مطهر نوشته ذیل را که در این زمینه بسیار مجرب است و مقام والایی دارد را با رعایت شرایط بنویسد و با خود به همراه داشته باشد . در پایان به مناجات پروردگار مشغول گردد و طلب حاجت کند . ان شاءالله مطلوب حاصل گردد و آن اینست : 
محَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُکَّعاً سُجَّداً یَبْتَغُونَ فَضْلاً مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَاناً سِیمَاهُمْ فِی وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِکَ مَثَلُهُمْ فِی التَّوْرَاةِ وَمَثَلُهُمْ فِی الْإِنجِیلِ کَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ توکلوا یا خدام هذا الخاتم الشریف بجلب کذا الى محبه کذا الوحا العجل الساعه.                         

دعا برای گشایش روزی و ادا قرض                           

ابو بصیر نقل می کند : به حضرت صادق (علیه السلام) از حاجت خودم شکایت کردم و از آن حضرت خواستم که به من دعایی برای رزق بیاموزد
حضرت صادق (علیه السلام) فرمود : در نماز شب، وقت سجده (در روایت دیگر : در سجده آخرِ رکعتِ هشتمِ نافله شب) این دعا را بخوان  : یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطی وَ یا خَیْرَ مُرْتَجیً اُرْزُقْنی وَ اَوْسِعْ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لی رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ . حضرت این دعا را به من تعلیم فرمود، از وقتی که من آن را خواندم، دیگر محتاج نشدم.
علی علیه السلام فرمود : شکایت کردم به پیغمبر از قرض ، پس فرمود : بگو یا علی !پس اگر به قدر کوه بزرگی قرض دارباشی خدا ادا می فرماید. ان شاءاللّه تعالی .
اللهم اغننی بحلالک عن حرامک و بفضلک عمن سواک .       

 

برگرفته از سایت دعاگو           

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *