آخرین خبرها

دعاهای قوی و مجرب برای ازدیاد مشتری برای فروش ملک و متاع 

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای قوی و مجرب برای ازدیاد مشتری برای فروش ملک و متاع پرداخته ایم ان شاءالله برای ملک و متاع شما مشتری خواهد آمد و به فروش خواهد رسید . 

دعای فروش متاع در گنجهای معنوی,دعای فروش متاع در مفاتیح,دعای فروش متاع مغازه,دعای فروش متاع و خانه,دعای فروش متاع ,دعای فروش متاع در داروخانه معنوی,دعای فروش متاع از کتاب داروخانه معنوی,دعای فروش متاع از راه دور,

دعاهای-قوی-و-مجرب-برای-ازدیاد-مشتری-برای-فروش-ملک-و-متاع--300x154 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا متفرقه
دعاهای قوی و مجرب برای ازدیاد مشتری برای فروش ملک و متاع

دعای مجرب برای ازدیاد مشتری برای فروش ملک و متاع 

برای جلب و ازدیاد مشتری «برای فروش ملک و متاع» سوره مبارکه کوثر را با گلاب و زعفران بنویسد و در مکان مورد نظر بیاویزد یا نگه دارد :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ. فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَآنْحَرْ. إِنَّ شَآنِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ.

 

دعای فروش خانه در سوره زلزال

سوره زلزال را از نزدیک یا دور 7 بار خوانده و به آن سمت بدمید و اگر با هفت بار فروش نرفت روزی 70 بار بخوانید : 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. إِذا زُلْزِلَتِ الْأَرْضُ زِلْزالَها. وَ أَخْرَجَتِ الْأَرْضُ أَثْقالَها. وَ قالَ الْإِنْسانُ ما لَها. یَوْمَئِذٍ تُحَدِّثُ أَخْبارَها. بِأَنَّ رَبَّکَ أَوْحی‏ لَها. یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتاتاً لِیُرَوْا أَعْمالَهُمْ. فَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقالَ ذَرَّهٍ خَیْراً یَرَهُ. وَ مَنْ یَعْمَلْ مِثْقالَ ذَرَّهٍ شَرًّا یَرَهُ.

آیه ی 29 سوره فاطر را نوشته و در ملکی که برای فروش گذاشته قرار دهد : 

«یَرْجُونَ تِجَارَهً لَنْ تَبُورَ»

توسل کنید به حضرت نرجس خاتون مادر امام زمان(عج) دو رکعت نماز حاجت بخوان و بعد سیصد و سیزده مرتبه صلوات بفرست و یک بار سوره مبارکه انا فتحنا را قرائت کن ثواب آنرا به حضرت نرجس خاتون مادر گرامی حضرت امام زمان (عج) هدیه کنید ان شاءالله حاجتتان روا میشود.

 

دعای فروش خانه و زمین 

برای فروش ملک و یا زمین یا آپارتمان ، در ابتدا نیت کند و با ایمانی خالصانه به درگاه پروردگار یکتا و رو به سوی قبله در زمان سعد و مکان پاک و با طهارت کامل بنویسد آیات شریفه ذیل را در کاغذ بدون خط :

آیات ۴۰ و ۴۱ سوره بقره : 

یابَنى اِسْرائیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِىَ الَّتى اَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَ اَوْفُوا بِعَهْدى اُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَ اِیّاىَ فَارْهَبُونِ.
وَآمِنوُا بِما اَنْزَلْتُ مُصَدِّقَاً لِما مَعَکُمْ وَ لاتَکُونُوا اَوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَلاتَشْتَرُوا بِآیاتى ثَمَنَاً قَلیلَاً وَ اِیّاىَ فَاتَّقُونِ.

بخشی از آیه ۱۱۱ سوره توبه : 

وَ مَنْ أَوْفى‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیم

را و در آن ملک یا آپارتمان قرار دهد. اگر زمین است میتواند آنرا در مکانی پاک از زمین دفن کند.سپس آیات فوق را به تعداد ٧ مرتبه بر آبی بخواند و به آن ملک بپاشد .

همچنین میتواند که ایه شریفه ذیل :

رَبَّنا آتِنا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَهً وَ هَیِّئْ لَنا مِنْ أَمْرِنا رَشَدا

را بر روی دیوار آن ملک و سپس در آن ملک سوره کهف را قرائت نماید. ان شاءالله آن زمین یا ملک یا آپارتمان به فروش خواهد رفت . 

 

برگرفته از سایت دعا 786

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *