آخرین خبرها

 دعاهای مجرب برای تقویت اراده و رفع فقر و رسیدن به رزق و روزی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای مجرب برای تقویت اراده و رفع فقر و رسیدن به رزق و روزی پرداخته ایم ان اشاءالله با دعاهای تجربه شده از فقر و تنگدستی رهایی می یابید . 

دعای رفع فقر,دعای رفع فقر و تنگدستی,دعای رفع فقر شدید,دعای رفع فقر فوری,دعای رفع فقر و پریشانی,دعا برای رفع فقر و نداری,دعا برای رفع فقر و بیماری,دعای تقویت اراده ,دعای تقویت اراده ,دعا قوی شدن اراده,دعای قوی شدن اراده,

دعاهای-مجرب-برای-تقویت-اراده-و-رفع-فقر-و-رسیدن-به-رزق-و-روزی-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب رزق و روزی متفرقه
دعاهای مجرب برای تقویت اراده و رفع فقر و رسیدن به رزق و روزی

دعا برای تقویت اراده             

امام زین العابدین (ع) هرگاه آیه « یا ایها الذین امنوا اتقوالله و کونوا مع الصادقین (سوره توبه، آیه 119) را تلاوت می کرد. این دعا را می خواند : 
« اللهم ارفعنی فی اعلی درجات هذه الندبه و اعنی بعزم الاراده ».
« خدایا مرا به بالاترین درجات این دعوت بالا ببرد، و با عطا کردن اراده ای استوار کمکم کن.»                   

 

رفع فقر و دعای رزق و روزی                   

1-هر کس سوره‌ی قارعه را بنویسد و با خود همراه داشته باشد اگر معیشت و زندگی بر او تنگ و سخت باشد زندگی بر او آسان خواهد شد.
2-هر کس سوره‌ی صافات را در هر روز جمعه بخواند خداوند در دنیا به او رزق و روزی زیاد و مخصوصی خواهد رسانید که نه شیطان و نه هیچ ظالمی در او تصرف نتوانند کرد .
برخی از اذکار و ختومات مجربه برای وسعت و زیاد شدن رزق و روزی :
۱- لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینُ. [ ١٠٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح.
۲- یَا رَازِق یَا فَتَّاحُ یَا وَهَّابُ یَا غَنِیُّ یَا مغنِی یَا بَاسِط ُ. [ ١٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح.
۳- سُبْحَانَ اللهِ العَظیمِ وَبِحَمْدِهِ، أسْتَغفِرُ اللهَ وأُتوبُ إلیهِ وَأسْأَلُهُ مِنْ َفضْلِهِ. [ ١٠ مرتبه] بعد از نماز صبح.               

 

رفع فقر و ادای قرض                         

مرحوم فیض کاشانی (ره) در کتاب «اللئالی المخزونه» فرموده است که : هر کس سوره مبارکه ی «قدر» را سیصد و شصت مرتبه بخواند برای هر حاجت و مطلبی ، ان شاءالله برآورده می شود و این تعداد خواندن سوره ی قدر برای توسعه ی رزق و رفع فقر و ادای قرض از مجربات است .             

 

برگرفته از سایت دعا786 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *