آخرین خبرها

دعای قوی یرای آشتی زن و شوهر و ابطال سحر جدایی سریع

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعای قوی یرای آشتی زن و شوهر و ابطال سحر جدایی سریع پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای قوی سحر جدایی باطل می شود و زن و شوهر آشتی می کنند . 

دعای طلسم جدایی بین زن و شوهر,دعا آشتی زن و شوهر با نمک,دعای آشتی زن و شوهر از راه دور,دعای آشتی زن و شوهر ,دعای آشتی زن و شوهر از راه دور,دعای اشتی زن و شوهر لجباز,دعای آشتی زن و شوهر مجرب,دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک ,دعای اشتی زن و شوهر از فاصله دور,دعای بازگشت زن به خانه,دعای بزگشت مرد به خانه 

دعای-قوی-یرای-آشتی-زن-و-شوهر-و-ابطال-سحر-جدایی-سریع-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعای قوی یرای آشتی زن و شوهر و ابطال سحر جدایی سریع

ابطال سحر جدایی زن و شوهر         

برای باطل کردن طلسم و سحر راهها و روشهای مختلفی وجود دارد. بهترین روش برای ابطال طلسم و سحر (مکتوب باشد یا مرشوش و یا ماکول ) استفاده از آیات قرآنی (خصوصا معوذتین) برای این امر است که در مطالب قبلی به این آیات کریمه اشاره شده است. یکی از بهترین اذکار برای باطل کردن طلسم و سحر ، استفاده از آیه شریفه ذیل است : { وَلَا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى } . عدد تکرار این آیه شریفه ۱۳۹۴ میباشد. دعای مذکور در ذیل از قویترین و مجربترین حرزها جهت جلوگیری و درمان و باطل کردن طلسم است. فردی که این دعا را به همراه داشته باشد و یا حتی در منزل نگهداری کند، به اذن و اراده باریتعالی از طلسم و بسته شدن کارها مصون خواهد ماند.         

              

ذکر برای بازگشت همسر               

در صورتیکه همسرتان از شما فاصله گرفته است می توانید با استفاده از ذکر برای بازگشت همسر که در زیر آمده است او را به سمت خود برگردانید. ذکر برای بازگشت همسر که همان دعای برگشت شوهر به زنش هم هست را هر روز 40 مرتبه زمزمه کنید تا خدواند عنایت فرماید و بازگشت معشوق کمتر از سه روز میسر گردد.               
« اللّهمَ اَلِّفْ بَینی وَبَینَهُ بَینَ آدَمَ وَحَوّا کَما اَلَّفْتَ »           

 

دعا برای برگشت از طلاق               

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله .               

 

دعای سریع جهت آشتی زن و شوهر                   

اگر زن و شوهری در ارتباط زناشویی یا معمولی با هم قهر کرده اند با خواندن سه مرتبه دعای سریع جهت آشتی زن و شوهر که از جمله دعاها در زمینه دعای برگشت شوهر به زنش است، می توانید موجبات آشتی زن و شوهر را فراهم کنید. دعای سریع جهت آشتی زن و شوهر با رفع کدورت پیش آمده موجب برگشت آن ها به هم می شود.        

« وتَمَّتْ کَلِمَةُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ »           

      

برگرفته از سایت دعاگو 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *