آخرین خبرها

دعاهای مجرب برای رفع خیانت مرد و وفاداری مرد به زندگی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای مجرب برای رفع خیانت مرد و وفاداری مرد به زندگی پرداخته ایم ان شاءالله مردی که به همسرش خیانت کرده پشیمان خواهد شد و به زندگی خود برگشت خواهد داشت و به زن خود وفاداری دادی خواهد کرد . 

دعای خیانت نکردن تجربه شده,دعای خیانت زن,دعای خیانت نکردن زن,دعای خیانت نکردن دوست پسر,دعا خیانت نکردن,دعای رفع خیانت,دعای رفع خیانت شوهر,دعای دفع خیانت شوهر,دعای عدم خیانت مرد,دعای جلوگیری از خیانت مرد,دعای برای خیانت نکردن مرد,دعای آشکار شدن خیانت مرد,دعا برای خیانت مرد,دعای جلوگیری از خیانت مرد به زن,دعا برای جلوگیری از خیانت شوهر

ملکوت-786-300x156 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا متفرقه
دعاهای مجرب برای رفع خیانت مرد و وفاداری مرد به زندگی

دعا برای مرد زن باز

اگر خواهی که سیاه کنی مردی را از نظر تمام زن ها و دیگر قادر نباشد با زنی صحبت و نزدیکی کند، بیاور چهار لوح از چهار جوش سلیمانی و یک لوح از طلای خالص و نقش دیو سلیمانی را روی لوح ها نقش کرده، در ساعت قمر در عقرب و یا ساعت زحل که خالی از نحوس نباشد و عطارد نزدیک مریخ میان هشت درجه و بیست و سه دقیقه و خانه شمس تاریک و ظلمت، در خانه زحل باشد. باید که پشت به قبله کنده شود. دهان را تلخ کرده و لوح طلا را در دهان میت پیچیده و روی کفن او مینویسیم فلان زاده فلان را سیاه کردم در نظر تمام زن های عالم. چنان شود که دیگر کسی با او صحبت نکند. تذکر : مبادا این کار را از روی دشمنی برای کسی انجام دهید که غضب خدا شمال حالت می شود .

 

دعای آشکار شدن خیانت مرد به زن 

اگر زنی در شک و تردید است که شوهرش به او خیانت می کند یا نه بهتر است دعای آشکار شدن خیانت مرد به زن را که در زیر آمده است بخواند و به سمت همسرش فوت کند. با آشکار شدن خیانت مرد به زن تکلیف خانم روشن خواهد شد و دیگر در شک و تردید نخواهد بود.

« يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءكُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا »

 

دعای وفاداری مرد 

خانمی که به دنبال وفاداری شوهرش هست بهتر است دعای وفاداری مرد به زن را خوانده و به غذای مرد بخوراند تا با جلب محبت شوهرش او را برای همیشه به خود وفادار نگه دارد. دعای وفاداری مرد به زن در زیر آمده است و با جلوگیری از خیانت مرد به زن باعث تداوم زندگی می شود.

« اللّهمّ حَرَّستُ و وَقیتُ و رَبطتُ حتی لا تخرج من مکانهاانّه علی رَجعِهِ لَقادِر فمالهُ من قُوّهٍ و لا ناصر جئنا بکم لفیفاً وَقِفوهم انَّهم مسئولون حَتّی لا تَخرُجْ مِنْ بَیتِها و صَلیْ الله عَلی مُحَمـد و عَلیٰ آلِه و صَحبه و سَلّم »

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعایاب

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *