آخرین خبرها

دعای برگشت معشوق و جلب محبت از طریق علوم ماورائی سریع الاثر

اگر می خواهید کسی را به سمت خود و یا زندگی که از آن خارج شده است جلب کنید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 دعای برگشت معشوق و جلب محبت از طریق علوم ماورائی سریع الاثر را بخوانید.

ان شاء الله که از آن بهترین حاجت را می گیرید و مشکل تان در زندگی مشترک حل می شود.

,دعای بازگشت معشوق,دعای بازگشت معشوق,دعای نادعلی برای بازگشت معشوق,دعای بازگشت معشوق از راه دور فوری,دعاي بازگشت معشوق از راه دور,دعا بازگشت معشوق از راه دور,دعای برگشت معشوق از راه دور – علوم ماورا,دعای برگشت معشوق از راه دور,دعای برگشتن معشوق از راه دور,دعای برگشت معشوق از راه دور فوری

-به-جهت-جلب-علاقه-و-بازگشت مهر و محبت

دعای برگشت معشوق و جلب محبت از طریق علوم ماورائی سریع الاثر,دعا برگشت معشوق از راه دور,دعا بازگشت معشوق با فلفل سیاه,دعای برگشت معشوق با فلفل سیاه,دعاي بازگشت معشوق با فلفل سياه,دعا برای بازگشت معشوق با فلفل سیاه,دعای برگشت معشوق از راه دور با فلفل سیاه,دعای برگشت معشوق تضمینی,دعای برگشتن معشوق تضمینی,دعای برگشت معشوق سوزاندنی,دعای سوزاندنی بازگشت معشوق در سه روز,

آیاتی که در زیر آمده است را 7 مرتبه بخوانید تا با جلب محبت یار او را برگردانید. فراموش نکنید هنگام خواندن دعا وضو داشته و پاک و مطهر باشید.
« وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ. وَوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ کُلًّا هَدَیْنَا وَنُوحًا هَدَیْنَا مِنْ قَبْلُ وَمِنْ ذُرِّیَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَیْمَانَ وَأَیُّوبَ وَیُوسُفَ وَمُوسَى وَهَارُونَ وَکَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ. وَزَکَرِیَّا وَیَحْیَى وَعِیسَى وَإِلْیَاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ. وَإِسْمَاعِیلَ وَالْیَسَعَ وَیُونُسَ وَلُوطًا وَکُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِینَ. وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَیْنَاهُمْ وَهَدَیْنَاهُمْ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ. ذَلِکَ هُدَى اللَّهِ یَهْدِی بِهِ مَن یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَلَوْ أَشْرَکُوا لَحَبِطَ عَنْهُم مَّا کَانُوا یَعْمَلُونَ »

دعای جلب محبت سریع

کن فیکون قدرت و عظمت خداوند را نشان می دهد به این معنا که اگر خداوند به چیزی بگوید باش، پس حتما ایجاد خواهد شد. دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق نیز تاثیر گذار خواهد بود.
عبارت کن فیکون که در مجموعه دعای برگشت معشوق از راه دور-علوم ماورا نیز به کار می رود، در عبارات زیر آمده است. با خواندن این آیات از خداوند بازگشت عشقتان را طلب کنید.
إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَیْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (نحل، ۴۰)
إِذَا قَضَى أَمْرًا فَإِنَّمَا یَقُولُ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل عمران، ۴۷ و…)
خَلَقَهُ مِن تُرَابٍ ثِمَّ قَالَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل‏عمران، ۵۹)
إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ (یس، ۸۲)
وَیَوْمَ یَقُولُ کُن فَیَکُونُ (انعام، ۷۳)

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *