آخرین خبرها

دعا برای حفظ رابطه از راه دور و دیدن شخص مجرب

دعا برای حفظ رابطه از راه دور و دیدن شخص مجرب یک دعای سریع الاثر است.

در صورتی که می خواهید یک رابطه را از راه دور حفظ کنید و کم تر شخص مورد نظرتان را می بینید. در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786. دعا برای حفظ رابطه از راه دور و دیدن شخص مجرب را بخوانید. در واقع این دعا سریع الاثر است و سبب می شود اگر می خواهید عشق و علاقه فرد مورد نظرتان را جلب کنید نتیجه بگیرید و بر سختی ها غلبه کنید.

,دعای حفظ رابطه,دعا برای حفظ رابطه,دعا برای حفظ رابطه دوستی,دعا برای حفظ رابطه زن و شوهر,دعای جلب محبت مردم,دعای جلب محبت بین مردم,دعا برای جلب محبت مردم,دعا جهت جلب محبت مردم,دعای جلب محبت مرد,دعای جلب محبت مرد از راه دور,دعای جلب محبت مرد به زن,دعای جلب محبت شوهر از راه دور,دعای جلب محبت شوهر با فلفل سیاه,دعای جلب محبت شوهر به زن

دعای-مجرب-برای-جلب-محبت-و-بازگشت-معشوق مهر و محبت

دعا برای حفظ رابطه از راه دور و دیدن شخص مجرب,دعاي جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت شوهر به سمت زن,دعا برای جلب محبت مرد از راه دور,دعای جلب محبت مادر شوهر از راه دور,دعا برای جلب محبت شوهر از راه دور,دعا جلب محبت شوهر از راه دور,دعای جلب محبت شوهر به سمت زن از راه دور,دعا برای جلب محبت مرد به زن,دعا برای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت شوهر نسبت به زن,دعای جلب محبت شوهرم,

این دعا با بیقراری شدید معشوق به شما کمک می کند او را به زندگی خود برگردانید.
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا. یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا. وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا. وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا »

دعای دیدن شخص از راه دور

این دعا که در زیر آمده است را 1000 مرتبه با خلوص نیت بخوانید. امید است که مورد قبول خداوند واقع شود و خیلی فوری برگشت معشوق از راه دور میسر گردد.
« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »

اگر عشق بین شما و همسرتان کمرنگ شده است می توانید از دعای برگشتن عشق از دست رفته که در زیر آمده است کمک بگیرید تا با رفع کدورت، محبت شما به دلش بیفتد و مجدد عاشقتان شود.

« وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ »

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *