آخرین خبرها

روش ها و دعا برای جدا کردن دو شخص از یکدیگر مجرب

اگر می خواهید دو شخص که بر یکدیگر محرم نیستند را از هم جدا کنید و یا این که صلاح نمی دانید آن ها با هم باشند. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از ملکوت786. روش ها و دعا برای جدا کردن دو شخص از یکدیگر مجرب را بخوانید که ان شاء الله مطلوب ترین نتیجه را می گیرید و مشکلات نیز زود تر حل می شود.

,دعای جدایی با پیاز,دعای جدایی,دعای جدایی با اسپند,دعای جدایی با فلفل سیاه,دعای جدایی شدید,دعای جدایی انداختن,دعای جدایی با میخ,دعای جدایی فوری,دعای جدایی از راه دور,دعای جدایی قوی و فوری,دعا جدایی با اسپند,دعای جدایی با اسفند,دعا جدایی با اسفند,دعای جدایی با فلفل سیاه,دعا جدایی با میخ,دعای جدایی فوری از راه دور,دعای جدایی فوری با فلفل سیاه,دعای جدایی فوری بین دو نفر

-برای-دفع-شخص-و-جدایی سحر و جادو و طلسم

روش ها و دعا برای جدا کردن دو شخص از یکدیگر مجرب,دعای جدایی فوری سوزاندنی,دعای جدایی فوری و قوی,دعا جدایی فوری,دعاي جدايي فوري,دعا طلسم جدایی فوری و قوی,دعاي جدايي از راه دور,دعا جدایی از راه دور,دعای جدایی دونفر از راه دور,دعا برای جدایی از راه دور,باطل كردن دعاي جدايي از راه دور,دعای قرانی برای جدایی از راه دور,دعای جدایی بین دونفر از راه دور

اگر می خواهید خیلی سریع جدایی رخ دهد و عجله دارید می توانید از سریعترین دعای جدایی که در زیر آمده است استفاده کنید. این دعا را 40 مرتبه با هدف اتمام رابطه حرام بخوانید.

« وَأَلْقَیْنَا بَیْنَهُمُ الْعَدَاوَهَ وَالْبَغْضَاءَ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِفِی الْخَمْرِ وَالْمَیْسِرِ »

برای ایجاد دلسردی بین دو فرد با رابطه حرام، دعای جدایی با پیاز که در زیر آمده است را 7 مرتبه به یک پیاز بخوانید و به خورد آن ها دهید. امید است که دعایتان استجابت شود و دل بریدن رخ دهد.

« فَکَأَیِّنْ مِنْ قَرْیَهٍ أَهْلَکْنَاهَا وَهِیَ ظَالِمَهٌ فَهِیَ خَاوِیَهٌ عَلَى عُرُوشِهَا وَبِئْرٍ مُعَطَّلَهٍ وَقَصْرٍ مَشِیدٍ »

دعا برای جدا کردن شخص

دعای یهودی برای جدایی را 7 مرتبه به یک لیوان آب بخوانید و به هر دو بدهید تا از آن آب بخورند. اگر به یک نفرشان هم آب دهید ایرادی ندارد.(همچنین نگاه کنید به طلسم محبت یهودی)

« اللهم فرقت بین فلان زاده فلان علی بغض و کدورة فلان زاده فلان. کما فرقت بین الماء و النار فرقت بین الکفر و الایمان فرقت بین الیهود و النصاری. بحق هذه الایة وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ »

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *