آخرین خبرها

دعای توصیه شده ائمه برای رفع مشکل و گره های زندگی

امروز و در این مطلب به شما خوبان دعا هایی می آموزیم که سبب می شوند گره های زندگی تان باز شود. در ادامه شما عزیزان می توانید دعای توصیه شده ائمه برای رفع مشکل و گره های زندگی را بخوانید. ان شاء الله که خیر نصیب شما و اطرافیانتان می شود. متن کامل این دعا را در ادامه به همراه دستور بخوانید.

,دعای رفع مشکلات,دعای رفع مشکلات سریع,دعای رفع مشکلات مالی,دعای رفع مشکلات کاری,دعای رفع مشکلات درسی,دعای رفع مشکلات خانوادگی,دعای رفع مشکلات زن و شوهر,دعای رفع مشکلات صوتی,دعای رفع مشکلات و مریضی,دعای رفع مشکلات بزرگ,دعا جهت رفع مشکلات خانوادگی,دعا برای رفع مشکلات خانوادگی اهل سنت,دعا برای رفع مشکل خانوادگی,دعا برای رفع مشکلات خانواده

دعای-باز-شدن-گره-زندگی دعای گشایش کار

دعای توصیه شده ائمه برای رفع مشکل و گره های زندگی,دعایی برای رفع مشکلات خانوادگی,دعا برای رفع مشکلات خانوادگی,دعا برای رفع مشکلات صوتی,دعاي رفع مشكلات و مريضي,دعای رفع مشکلات مریضی,دعای رفع مشکل و مریضی,دعای رفع مشکل بزرگ,دعای برای رفع مشکل بزرگ,دعا برای رفع مشکلات بزرگ,دعا برای رفع مشکل بزرگ,دعایی برای رفع مشکلات بزرگ,دعای رفع بزرگترین مشکل

در کتاب طب الائمه (ع) از امام علی (ع) نقل شده است که شخصی نزد امام امد و از وجود سحر در بخت خو گلایه کرد، حضرت فرمودند: این جملات را بنویس و همراه خود داشته باش تا از این سحر درامان باشی :

«بسم الله و باالله بسم الله و ما شاء الله، بسم الله و لا حول و لا قوّه إلاّ بالله» .

و آیات : 81 و 82 از سوره یونس: « قال موسی ما جئتم به السحر إنّ الله سیبطله إنّ الله لا یصلح عمل المفسدین و یحقّ الله الحقّ بکلماته ولو کره المجرمون». آیات 27 تا 46 سوره نازعات: « ءأنتم أشدّ خلقاً أم السماء بناها رفع سمکها فسوّاها» نوشته شود. در ادامه آن آیات 118 تا 122 سوره اعراف : «فوقع الحقّ و بطل ما کانوا یعملون فغلبوا هنالک و انقلبوا صاغرین و ألقی السحره ساجدین، قالوا آمنّا بربّ العالمین ربّ موسی و هارون» نوشته شود. (بحار الأنوار، علامه المجلسی، 110 جلد، مؤسسه الوفاء، بیروت لبنان، 1404 ه. ق، ج 92، ص 124 و 127 )

دعای رفع مشکل زندگی مشترک

سوره فاتحه الکتاب را 21 بار بخواند بعد از نماز صبح و 22 بار بعد از نماز ظهر و 23 نویت بعد از نماز عصر و 24 بار بعد از نماز مغرب و 10 مرتبه بعد از نماز عشاء که جمع آن 100 مرتبه می شود برای هر حاجتی که دارد نافذ است. البته به شرطی که هر روز این عمل را ادامه دهد تا زمانی که حاجت روا شود.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *