آخرین خبرها

دعای مشکل گشا برای باز کردن گره کار ها

در این پست و یکی دیگر از دعا ها و اذکار مجرب که جهت گشایش در امور و به عنوان مشکل گشا خوانده می شوند و خیلی زود نتیجه می دهند. دعای مشکل گشا برای باز کردن گره کار ها را می آموزیم. ان شاء الله که با خواندن این دعا خیر نصیبتان می شود و گره های زندگی تان یک به یک حل می شود.

,دعای مشکل گشا شب جمعه,دعای مشکل گشا چیست,دعای مشکل گشا فوری,دعاهای مشکل گشا صوتی,قصیده مشکل گشا صوتی,دانلود قصیده مشکل گشا صوتی,دانلود فایل صوتی دعای مشکل گشا,دعا مشکل گشا صوتی,دعای مشکل گشای صوتی,دعای آجیل مشکل گشا صوتی,دعای حضرت مشکل گشا صوتی,دعای قصیده مشکل گشا صوتی,دعای مشکل گشای حضرت خضر

دعا-های-مشکل-گشا دعای گشایش کار

دعای مشکل گشا برای باز کردن گره کار ها,دعای مشکل گشا از آیت الله بهجت صوتی,دعای مشکل گشایی کار,دعای مشکل گشایی حضرت علی,دعای مشکل گشایی صوتی,دعا مشکل گشایی,دعاي مشكل گشايي,دعای برای مشکل گشایی,دعا برای مشکل گشایی,دعا برای مشکل گشایی فوری,دعا های مشکل گشایی,دعای مشکل گشای کارها,دعای مشکل گشا کار,

خواندن این دعا در مسجد بهتر است و در حال سجده خوانده شود و آن دعا این است:

هفتاد مرتبه بگوید:

«لااِلهَ اِلَّا اللهُ بِعِزَّتِکَ وَ قُدرَتِک. لااِلهَ اِلَّا اللهُ بِحَقِّ حَقِّکَ وَ حُرمَتِکَ. لااِلهَ اِلَّا اللهُ فَرِّج بِرَحمَتِک» 

در ثلث آخر شب وضو گرفته و در گوشه ای برو به شرطی که کسی تو را نبیند و با حضور قلب و رو به قبله هزار مرتبه می گویی:

«فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم» (آیه 137 بقره)

و بعد از هر 100 بار بگو: «اللهمَ اکفِنی حاجَتی» و حاجت خود را ذکر کن و بعد از ذکر حاجت بگو: «اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیر» و تا سه شب متوالی این عمل را بجا بیاور که تخلف ندارد.

دعای مشکل گشا کار ها و رفع سختی

سم اعظم پنج آیه از پنج سوره مبارکه بقره، آل عمران، نساء، طه و تغابن است، با این ویژگی که حروف آن نقطه ندارد و تغییری در اعراب آن‌ها صورت نمی‌گیرد:

الف. ”الله لا إله إلا هو الحی القیوم … ”‌ تا آخر آیه‌الکرسی.

ب.”الله لا اله الا هو …نزل علیک الکتاب …”‌.

ج. ”الله لا إله ان هو لیجمعنکم …”‌.

د.”الله لا إله ان هو له الاسماء …”‌.

ه.”الله لا إله الا هو و علی إلله…”‌.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *