آخرین خبرها

دعای ثروت تجربه شده – دعا های کسب رزق

امروز و در این مطلب از سایت ملکوت 786 یک بار دیگر به شما عزیزان دعای ثروت تجربه شده – دعا های کسب رزق را می اموزیم که سبب می شود در صورت بروز مشکلات و بدهی از ان ها عبور کرده و سختی های زندگی بر شما اسان شود.

03862726087 دعا و ختم مجرب رزق و روزی

دعای ثروت تجربه شده – دعا های کسب رزق,دعا رزق و روزی مغازه,دعا رزق و روزی زیاد,دعا رزق و روزی فراوان,دعا رزق و روزی صوتی,دعا رزق و روزی قوی,دعا رزق و روزی برای مغازه,دعا رزق و روزی سریع,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی فراوان,دعا رزق,دعا رزق روزی مغازه

دعای ثروت تجربه شده – دعا های کسب رزق

مداومت بر اين ذكر جهت اداي دين بسيار موثر است. چنانچه اميرالمومنين علي عليه السلام خدمت رسول اعظم صلي الله عليه و آله و سلم رسيدند و از اداي دين خود شكايت كردند. حضرت فرمودند اين دعا را بخوان اگر قرض تو به اندازه كوه صبير (يكي از بلندترين كوهها) باشد دينت ادا مي شود.

اللهم اَغْنِني بِحلالك عن حَرامِكَ و بِفَضْلِكَ عمَّن سواك

 

حضرت خاتم الانبياء صلى اللّه عليه و آله به اصحاب صفه در وقتى كه از تنگدستى خود شكايت كردنداين دعا را تعليمشان فرمود كه دائم بخوانند، غنى خواهند شد.اللهم رب السموات السبع و رب العرش العظيم اقض عنا الدين و اغننا من الفقر

 

توسل به جواد الائمه عليه السلام جهت زياد شدن روزى اين دعا را روزى چهارده مرتبه تا 9 روزبخواند:اللهم انى اسئلك بحق وليك محمد بن على عليه السلام الا جدت به على من فضلك و تفضلت به على من وسعك و وسعت على رزقك و اعنيتنىعمن سواك و جعلت حاجتى اليك و قضاها عليك انك لما تشاء قدير.

 

امام جواد عليه السلام.جهت وسعت رزق مكرر گفته شود: يا من يكفى من كل شى ء و لا يكفى منه شىء اكفنى ما اهمنى

***********************

عبدالله بن مغیره گوید که از موسی بن جعفر علیه السلام شنیدم که فرمودند: هر کس در تعقیب نماز صبح و مغرب پیش از آنکه برخیزد یا با کسی سخن بگوید آیه 56 این سوره «ان الله و ملائکة…» را بخواند و بعد بگوید:« اللهم صل علی محمدالنبی و ذریته» خداوند صد حاجتش را برآورده سازد و هفتاد تای آن را در دنیا و سی حاجت در اخرت.

عبدالله گوید پرسیدم معنی صلاة خدا و ملائکه و مومنین چیست؟

فرمودند: صلاة خدا رحمت اوست و صلاة ملائکه ستایش و مدحشان است برای پیامبر و صلاة مومنیت دعاست برای پیامبر و آلش.

از اسرار آل محمد در موضوع صلوات بر پیامبر و آلش چنین آمده:

« اللهم صلی علی محمد و آل محمد فی الاولین، و صلی علی محمد و آل محمد فی الاخرین، وصلی علی محمد و آل محمد فی الملا الاعلی و صلی علی محمد و آل محمد فی المرسلین، اللهماعط محمداً و آل محمد ، الوسیله و الشرف و الفضیله و ادرجة الکبیرة اللهم انی آمنت بمحمد و لم اره فلا تحرمنی یوم القیامه رویته و ارزقنی صحبته و توفنی علی ملته و اسقنی من حوضه مشرباً رویا سائغا هنیئاً لا اظمأ بعده ابداً انک علی کل شیء قدیر، اللهم کما آمنت بمحمد و لم اره فعرفنی فی الجنان وجهه ، اللهم بلّغ روح عنی تحیّة کثیرة و سلاما»

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *