آخرین خبرها

دعا و ذکر برای یافتن روزی و کسب رزق

در این مطلب از سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان گره گشا های اسلامی و مجربی شرح دهیم که سبب می شود اگر می خواهید به روزی برسید و موفقیت های عظیم کسب کنید، دعا و ذکر برای یافتن روزی و کسب رزق می تواند نتیجه دهد.

0873602768 ادعيه و اذكار

دعای یافتن کار,دعای یافتن کار و استخدام,دعای یافتن کار مناسب,دعا یافتن کار,دعاي يافتن كار,دعای یافتن شغل,دعای یافتن شغل خوب,دعای برای یافتن کار,دعای برای یافتن کار مناسب,دعای جهت یافتن کار,دعایی برای یافتن کار مناسب

دعا و ذکر برای یافتن روزی و کسب رزق

خداوند در مورد برخی از اینها که وضعشان خیلی خراب تر است چنین می فرماید: «و چون به آنان گویند: بیایید تا پیامبر خدا براى شما آمرزش بخواهد [از روى کبر و غرور] سرهاى خود را بر مى گردانند، و آنان را مى بینى که متکبرانه [از حق ] روى مى گردانند؛ وَ إِذا قیلَ لَهُمْ تَعالَوْا یَسْتَغْفِرْ لَکُمْ رَسُولُ اللَّهِ لَوَّوْا رُؤُسَهُمْ وَ رَأَیْتَهُمْ یَصُدُّونَ وَ هُمْ مُسْتَکْبِرُون»(منافقون/5)

 

پیامبر اکرم (صلی الله و علیه و آله) در مورد خودشان می فرمایند: «هر روز بر روی قلبم غبار می نشیند، تا اینکه روزی صد مرتبه استغفار می کنم؛ اِنّه لَیُغَانُ عَلَی قَلْبِی حَتَّی أَسْتَغْفِرُ فِی الْیَوْمِ مِائَةَ مَرَّه» (مستدرک الوسائل/5/320/ح5978) تازه این غبار ناشی از غفلت یا گناه نیست بلکه محاسباتی است که پیامبر (صلی الله و علیه و آله) در مراتب بالای خود دارند.

 

اگر به دنبال شغل مناسب می گردید پس می دانید باید برای موفقیت در هر کاری مثل از بین بردن بیکاری و استخدام شدن در یک شغل مناسب تلاش کردد.

خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید”

این آیه به ما می گوید اگر تلاشی از سمت ما صورت نگیرد هرگز به چیزی نخواهیم رسید. البته باید اشاره کنیم که دعا نیز در کنار تلاش می تواند احتمال موفقیت مان را بسیار افزاش دهد اما بدون تلاش چیزی وجود ندارد که احتمال آن افزایش پیدا کند.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *