آخرین خبرها

دعای جدا کردن نامحرم و جلب محبت همسر سریع الاجابه

در یکی دیگر از عناوین و دعا های سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان راهگشای اسلامی بیامویم. در واقع دعای جدا کردن نامحرم و جلب محبت همسر سریع الاجابه نتیجه ای قوی دارد.

این دعا را در موارد حلال بخوانید که حاجت می گیرید. در واقع این گونه ادعیه سبب رهایی از گرفتاری ها و مشکلات روابطه زوجین خواهند شد و نتیجه ای بسیار مداوم خواهند داشت.

,دعای جدایی با پیاز,دعای جدایی با پیاز,دعا جدایی با میخ,دعای جدایی فوری سریع الاجابه,دعای جدایی فوری با فلفل سیاه,دعای جدایی فوری بین دو نفر,دعای جدایی فوری از راه دور,دعای جدایی فوری سوزاندنی,دعا جدایی فوری,دعاي جدايي فوري,دعا طلسم جدایی فوری و قوی,دعای جدایی قوی و فوری سوزاندنی,دعاي جدايي از راه دور,دعا جدایی از راه دور,

دعا-های-دفع-ارتباط-نامحرم-و-جدایی دعا و ختم مجرب مهر و محبت

دعای جدا کردن نامحرم و جلب محبت همسر سریع الاجابه,دعای جدایی دونفر از راه دور,دعا برای جدایی از راه دور,باطل كردن دعاي جدايي از راه دور,دعای قرانی برای جدایی از راه دور,دعای جدایی بین دونفر از راه دور,دعای جدایی قوی و فوری از راه دور,دعای جدایی قوی و فوری تجربه شده و فوری,سردی دعای جدایی قوی و فوری از راه دور,دعای جدایی قوی و فوری زن و شوهر,سوزاندنی دعای جدایی قوی و فوری از راه دور,دعای جدایی قوی و فوری بین زن و شوهر

تمامی این دعا ها که در ادامه به آن ها اشاره می شود را در موارد حلال بخوانید که ان شاء الله بهترین حاجت را می گیرید. بر انجام این دستورات مداومت داشته باشید که نتیجه ای مطلوب می گیرید و مشکلات شما حل می شود.

برای بستن زبان شخصی پشت سر آنها این دعا را خوانده و فوت کنید کہ بأذن الله موفق شوی.ب

بسمِ الله الرَّحمٰنِ الرَّحیٖمِاُسکُن وَ بِقُدرَةِ اللهِ اُسکُن وَ بِعَظَمَةِ الله وَبِجَلالِ اَلله اُسکُن وَمُحَمَّدرسُل اللهِ صَلَّیاللهُ عَلَیهِ وَسَلَّمَ اُسکُن طوم طوم طومآمَّن آمَّن بَااللهِ المَلِکِ الوَاحِدِ القَهَّارُ

دعای قرآنی برای جدا کردن دو نفر که رابطه نامشروع و حرام با هم دارندآیه شریفه۹ سوره یس را هفت مرتبه بر هفت قطعه سنگ نمک به ترتیب بخواند و در هر نوبت اسم و اسم مادر هر دو نفری را که می خواهند از هم جدا شوند را نام ببرد و بدمد بر سنگ سپس در آتش اندازد بی‌شک بین آن‌ها جدایی حاصل خواهد شد لعنت خدا بر سوء استفاده کننده فقط در امر حلال مجرب است.

وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُون

برای جلب محبت فراوان با نگاه کردن و نظر کردن به شخص مورد نظر ورده زیر رو 21 بار میخوانید و منتظر عکس العمل طرف مقابل بشوید.

 يافلاج الجسم الذى نظرى متحول اليه بمعكم بعل فرش قرش نكاح الفرج عليك باكل وهرش وهيجان وقلقان الناظره الى حتى لا تطاق نفسها بالجماع ياناكح يانكاح بحق الملك دنهش اجيبوا واسرعوا بالهيجان وبحرمتكم اسرعوا بهرشان وحك وفك ونكاح الجوانب حتى تاتى الى وتتطلبنى للجماع فورا وفى الحال ملک دنهش

یکی از موکلین بسیار قوی یهود میباشد که با خواندن ورده فوق وی احضار میشود و به ذهن کسی که در حال نگاه کردن به او هستید تسلط پیدا میکند و نظر طرف مقابل رو نسبت به شما جلب میکند.

این کار بسیار مجرب است و فقط برای جلب محبت جنس مخالف مورد استفاده قرار میگیرد

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *