آخرین خبرها

دعای فروش کالا و متاعی که به فروش نمی رود مجرب

امروز و در این مطلب از سایت ملکوت786 قصد داریم به شما عزیزان دعایی بیاموزیم که با خواندن آن می توانید یک کالا را در کم ترین زمان ممکن بفروشید. در ادامه این پست دعای فروش کالا و متاعی که به فروش نمی رود مجرب را بخوانید.

این دعا نتیجه می دهد و بار ها در کتب و منابع مختلف ادعیه و اذکار اسلامی تکرار شده است و می تواند نتیجه خیر داشته باشد.

,دعای فروش کالا,دعای فروش کالا از راه دور,دعای فروش کالا فوری,دعای فروش کالا در گنجهای معنوی,دعای فروش کالا در مغازه,دعای فروش کالا گنجهای معنوی,دعای فروش کالا مجرب,دعای فروش کالا مغازه,دعای فروش کالای مانده,دعا فروش کالا فوری,دعا جهت فروش کالا از راه دور,دعا برای فروش کالا سریع الاثر,دعای مجرب برای فروش کالا تجربه شده,

دعای-فروش-کالا-و-متاع-که-به-فروش-نمی-رود دعای گشایش کار رزق و روزی

دعای فروش کالا و متاعی که به فروش نمی رود مجرب,دعا برای فروش کالا در مغازه,دعا فروش کالا در مغازه,دعا برای فروش کالای مغازه,دعای مجرب جهت فروش کالا,دعای بسیار مجرب برای فروش کالا,دعای مجرب فروش فوری کالا,دعای خیلی مجرب برای فروش کالا,دعای فروش کالای مغازه,دعای فروش کالا فوری قوی,دعای برای فروش فوری کالا

این دعا ها سببب آسان شدن فروش یک کالا خواهند شد که سریع الاجابه بوده و سبب نتیجه ای بهتر برای شما خواهد شد. ان شاء الله که این دعا مشکلات مالی و گرفتاری های زندگی تان را حل می کند.

منقول است که هر گاه کالایی .ملک متاع فروش نشود این آیات را بر کاغذ سفید بی خط نویسد و در آن نهد ، بخواست خدا مشتری پیدا می شود.

یابَنىِ إِسْرَائِیلَ اذْکُرُواْ نِعْمَتىِ‏َ الَّتىِ أَنْعَمْتُ عَلَیْکمُ‏ْ وَ أَوْفُواْ بِعَهْدِى أُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَ إِیَّاىَ فَارْهَبُونِو ءَامِنُواْ بِمَا أَنزَلْتُ مُصَدِّقًا لِّمَا مَعَکُمْ وَ لَا تَکُونُواْ أَوَّلَ کاَفِرِ بِهِ وَ لَا تَشْترَُواْ بَِایَاتىِ ثَمَنًا قَلِیلًا وَ إِیَّاىَ فَاتَّقُونِوَ مَنْ أَوْفى‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشروا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیمآیه مذکور را هفت (7) بار بر ظرف آب بخواند و بر روی کالا بپاشد .

همچنین بر دیوار محل این بخش از آیه دهم سوره کهف را بنویسد:

رَبَّنا آتِنا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَةً وَ هَیِّئْ لَنا مِنْ أَمْرِنا رَشَدا بعضی گفته اند در آن ملک برود و آنجا سوره کهف بخواند.

دعای فروش متاع

برای فروش اجناس و متاع هفت مرتبه این آیه را بر پیاله ای از آب خوانده سپس آن را بر اجناس خویش بپاشد.

( اگر آب برای آن ها ضرر نداشته باشد ) به زودی به فروش خواهد رفت . بسیار مجرب است .

وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُم بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *