آخرین خبرها

دعای درمان بیماری ها و درد سریع التاثیر تجربه شده

دعای درمان بیماری ها و درد سریع التاثیر تجربه شده

در ادامه یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان دعای درمان بیماری ها و درد سریع التاثیر تجربه شده را شرح دهیم که سبب می شود اگر درگیر امراض و بیماری های سخت هستید و آسیب و رنج می بینید با خواندن این دعا زود تر از این وضعیت رها می شوید.

023638206326803 دعا و ختم مجرب شفای بیماری
دعای درمان بیماری ها و درد سریع التاثیر تجربه شدهدعای درمان بیماری ها و درد سریع التاثیر تجربه شده

دعای درمان بیماری ها و درد سریع التاثیر تجربه شده,دعای شفای مریض بدحال,دعای شفای مریض پروفایل,دعای شفای بیمار اهل سنت,دعای برای شفای مریض اهل سنت,دعا برای شفای مریض اهل سنت,دعا برای شفای بیمار اهل سنت,دعای شفا مریض اهل سنت,دعای شفای بیماری اهل سنت,دعای شفای بیمار صوتی,دعاي شفاي مريض صوتي,دعای شفای بیماران صوتی,دانلود دعای شفای مریض 

دعای درمان بیماری ها و درد سریع التاثیر تجربه شده

القرآن هو الدواء قرآن دواست. (237)
القرآن غنی لا فقر بعده و لا غنی دونه. قرآن غنائی است که پس از آن فقری نیست و غنائی جز آن نیست. (238)
لا فاقة لعبد یقرء القرآن و لا غنی له بعده بنده ای که قرآن خواند فقیر نشود و او را بالاتر از قرآن بی نیازی ای نیست. (239)
ان هذه القلوب تصدء کما یصدء الحدید قیل فما جلاءها قال ذکر الموت و تلاوة القرآن دلها مانند آهنگ زنگ می زند، گفتند صیقل آن چیست؟ گفت یاد مرگ و خواندن قرآن. (240)
اقرء و القرآن و عملوا به و لا تجفوا عنه و تغلو فیه و لا تاکلوا به لا تستکثروا به. قرآن بخوانید و بدان عمل کنید و از آن دورنشوید و در آن غلو نکنید، به وسیله قرآن نان نخورید و به کمک آن فزونی مجوئید. (241)
حضرت صادق علیه السلام از پدرانش علیهم السلام حدیث کند که مردی از درد سینه به پیغمبر صلی الله علیه و آله شکایت کرد، حضرت فرمودند: به وسیله قرآن شفا بجوی زیرا خدای عز و جل فرماید: (و شفاء لما فی الصدور) (242) (و این قرآن شفا است برای آن چه در سینه ها است.) (243)

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *