آخرین خبرها

دعای روزی مجرب – دعای رفع مشکلات مالی

دعای روزی مجرب – دعای رفع مشکلات مالی

در صورتی که می خواهید از مشکلات و گرفتاری های مالی رها شوید حتما در ادامه این مطلب از سایت ملکوت 786 به شما عزیزان دعای روزی مجرب – دعای رفع مشکلات مالی را بخوانید که ان شاء الله زود تر از گرفتاری ها عبور می کنید.

2036832037827 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دعای روزی مجرب – دعای رفع مشکلات مالی

دعای روزی مجرب – دعای رفع مشکلات مالی,دعای روزی,دعای روزی زیاد,دعای روزی مغازه,دعای روزی فراوان,دعای روز یکشنبه,دعای روزی و برکت,دعای روزی حلال,دعای روزی رسان,دعای روزی دهنده,دعای روزی برای مغازه,دعای روزی زیاد شدن سریع الاثر

دعای روزی مجرب – دعای رفع مشکلات مالی

از حضرت امام محمد باقر علیه السلام روایت است، که مردی خدمت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله آمد و شکایت کرد به آن حضرت از وسوسه و حدیث نفس و دینی که او را سنگین کرده بود. حضرت رسول صلی الله علیه و آله به او فرمود این دعا را مکرر بگوید:
توکلت علی الحی الذی لا یموت و الحمدلله الذی لم یتخذ ولدا و لم یکن له شریک فی الملک و لم یکن له ولی من الذل و کبره تکبیرا. (228)
و نیز روایت شده که از برای دفع وسوسه شیطان، هنگامی که در سینه ات شکی پیدا شد، بگو:
هو الاول و الاخر و الظاهر و الباطن و هو بکل شیی علیم. (229)

*************************

اللهم انک ابتلیتنا فی ارزاقنا بسوء الظن، و فی اجالنا بطول الامل، حتی التمسنا ارزاقک من عند المرزوقین، و طمعنا بامالنا فی اعمار المعمرین، فصل علی محمد و اله، و هب لنا یقینا صادقا تکفینا به من موونة الطلب، و الهمنا ثقة خالصة تعفینا بها من شدة النصب، و اجعل ما صرحت به من عدتک فی وحیک و اتبعته من قسمک فی کتابک،قاطعا لاهتمامنا بالرزق الذی تکفلت به، و حسما للاشتغال بما ضمنت اللکفایة له، فقلت و قولک الحق الاصدق، و اقسمت و قسمک الابر الاوفی: (و فی السماء رزقکم و ما توعدون) ثم قلت: (فو رب السماء و الارض انه لحق مثل ما انکم تنطقون). (224)

مرحوم شیخ عباس قمی قدس سره گوید که از برای فرج و رفع گرفتاری و غم نیز نافع است مواظبت بر این ذکر که حضرت جواد علیه السلام تعلیم فرموده: یا من یکفی من کل شیی ء و لا یکفی منه شی ء اکفنی ما اهمنی یعنی: ایکه از هر چه کفایت کنی و کفایت نکند از تو چیزی، کفایت نما آن چه برایم مهم است. (226)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *