آخرین خبرها

دعای درمان دندان درد های سخت تجربه شده

دعای درمان دندان درد های سخت تجربه شده

امروز و در این مطلب از سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان گره گشایی از دعا های اسلامی می آموزیم که با عنوان دعای درمان دندان درد های سخت تجربه شده شناخحته شده و اگر درگیر سردرد های پشت هم و مزمن هستید این دعا نتیجه می دهد.

023673862720873 دعا و ختم مجرب شفای بیماری
دعای درمان دندان درد های سخت تجربه شده

دعای درمان دندان درد های سخت تجربه شده,دعای دندان درد مفاتیح,دعا دندان دردی,دعای رفع دندان درد در مفاتیح,دعا برای دندان درد در مفاتیح,دعای رفع دندان درد فوری,دعا برای رفع دندان درد فوری,دعای فوری برای دندان درد,دعا برای دندان درد فوری,دعا برای دندان درد در بارداری

دعای درمان دندان درد های سخت تجربه شده

از رسول اکرم صلی الله علیه و آله مرویست که انگشت بر دندانی که درد می کند بگذارد و هفت مرتبه آیه ذیل را بخواند:هو الذی انشاکم و جعل لکم السمع و الابصار و الافئده قلیلا ما تشکرون(135)
و نیز برای بر طرف شدن درد دندان: وارد شده که میخی بر دارد و هر یک از سوره حمد و معوذ تین را(1366) سه مرتبه بخواند، سپس دعای ذیل را به جای فلان ابن فلان در هر دو جا نام صاحب درد و نام پدرش را بگوید:من یحیی العظام و هی رمیم یا ضرس فلان بن فلان، اکلت الحار و البار افبالحار تسکنین ام بالبارد تسکنین و له سکن ما فی اللیل و النهار و هو السمیع العلیم. شدت داء هذا الضرس من فلان بن فلان بسم الله العظیم.پس میخ را بر دیوار بکوبد و بگوید: (الله الله الله).

دعای دندان درد مجرب

سوره‌های

«حمد»

و

«فلق»

و

«ناس»

و

«توحید»

را قرائت می‌کنی و با هر سوره

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ»

را می‌خوانی و پس از سوره

«توحید»

می‌گویی:

﴿بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ، وَ لَهُ مٰا سَكَنَ فِي اللَّيْلِ وَ النَّهٰارِ وَ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ، قُلْنٰا يٰا نٰارُ كُونِي بَرْداً وَ سَلاٰماً عَلىٰ إِبْرٰاهِيمَ ، وَ أَرٰادُوا بِهِ كَيْداً فَجَعَلْنٰاهُمُ الْأَخْسَرِينَ ، نُودِيَ أَنْ بُورِكَ مَنْ فِي النّٰارِ وَ مَنْ حَوْلَهٰا وَ سُبْحٰانَ اللّٰهِ رَبِّ الْعٰالَمِينَ.

به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانی‌اش همیشگی است و برای اوست آنچه در شب و روز ساکن شده و او شنوا و داناست، گفتیم: ای آتش بر ابراهیم سرد و سلامت باش و به سوی او از روی نیرنگ قصد کرده بودند پس آنان را زیان‌کارترین قرار دادیم، ندا شد خجسته باد کسی که در آتش و کسی که پیرامون آن است و منزّه است خدا، پروردگار جهانیان.
سپس می‌گویی:

اَللّهُمَّ يا كافِياً مِنْ كُلِّ شَئٍ وَ لا يَكْفى مِنْكَ شَئٌ اِكْفِ عَبْدَكَ وَابْنَ اَمَتِكَ مِنْ شَرِّ ما يَُخافُ وَ يَُحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ الْوَجَعِ الَّذى يَشْكُوهُ اِلَيْكَ.

خدایا، ای کفایت‌کننده از هر چیز و از تو چیزی کفایت نمی‌کند، بنده‌ات و فرزند کنیزت را کفایت کن، از شرّ آنچه می‌هراسد و پرهیز می‌کند و از شرّ دردی که از آن به تو شکایت می‌کند.
و نیز روایت شده: کاردی یا برگ خرمایی بگیرد و به آن جانب که درد می‌کند بمالد و «هفت مرتبه» بگوید:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ، بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَ اِبْرهيمُ خَليلُ اللَّهِ اُسْكُنْ بِالَّذى سَكَنَ لَهُ ما فِى اللَّيْلِ وَ النَّهارِ بِإِذْنِهِ وَ هُوَ عَلى كُلِّ شَئٍ قَديرٌ.

به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانی‌اش همیشگی است، به نام خدا و به خدا، محمّد فرستاده خدا و ابراهیم دوست خداست آرام شو به حق آن‌که آنچه در شب‌ و روز است برای او آرام می‌گیرد به اجازه‌اش و او بر هر چیزی تواناست.
و نیز روایت شده: چوبی یا آهنی بر دندانی که درد دارد بگذارد و از جانب آن «هفت مرتبه» افسونش کند:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ، اَلْعَجَبُ كُلُّ الْعَجَبِ دُودَةٌ تَكُونُ فِى الْفَمِ تَاْكُلُ الْعَظْمَ وَ تُنْزِلُ الدَّمَ اَنَا الرّاقى وَ اللَّهُ الشّافى وَ الْكافى لا اِلهَ اِلاّ اللَّهُ وَالْحَمْدُلِلَّهِ رَبِّ الْعالَمينَ ﴿وَ إِذْ قَتَلْتُمْ نَفْساً فَادّٰارَأْتُمْ فِيهٰا… لَعَلَّكُمْ تَعْقِلُونَ.

(72و73 بقره)
به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانی‌اش همیشگی است، شگفتا همه شگفتا، کرمی [منظور میکرب خاص دندان است که در بین مردم به کرم دندان مشهور شده و دندان پوسیده و سیاه شده را می‌گویند کرم خورده] در دهان می‌باشد، استخوان آن را می‌خورد و خون فرو می‌ریزد، من افسون کننده‌ام، خدا شفادهنده و کفایت کننده است، معبودی جز خدا نیست و ستایش خدای را پروردگار جهانیان «و [به یاد آرید] هنگامی که شخصی را کشتید و دربارۀ [قاتل] او به اختلاف و نزاع دچار شدید… تا [برای درک حقایق] بیندیشید.»
همان طور که ابتدای دعا گفته شد این دعا را «هفت مرتبه» بخواند.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *