آخرین خبرها

دعا های درمان درد های سخت و شفای بیماری

دعا های درمان درد های سخت و شفای بیماری

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان رهگشای اسلامی و مجربی شرح دهیم که باعث می شود اگر درگیر بیماری های سخت هستید از این وضعیت نجات پیدا کنید و ان شاء الله که بیماری های شما زود تر درمان می شود.

208633203786207 دعا و ختم مجرب شفای بیماری
دعا های درمان درد های سخت و شفای بیماریدعا های درمان درد های سخت و شفای بیماری

دعا های درمان درد های سخت و شفای بیماری,دعای درمان عفونت چشم,دعا جهت رفع بیماری چشم,دعا برای درمان بیماریهای سخت,دعا برای درمان بیماریها,دعاي رفع بيماري,دعاي رفع بيماري كودك,دعا رفع بيماري,دعا براي درمان بيماري,دعای درمان بیماری روحی,دعا برای درمان بیماران

دعا های درمان درد های سخت و شفای بیماری

چون کمر درد کند، دست بر موضع درد بگذار و سه دفعه بخوان:ماکان لنفس ان تموت الا باذن الله کتابا موجلا و من یرد ثواب الدنیا نؤته منهاو من یرد ثواب الاخرة نوته منها و سنجزی الشاکرین.(138)و هفت مرتبه سوره قدر را نیز بخوان.

بخواند (بسم الله الرحمن الرحیم و ذالنون اذ ذهب(137)) را تا آخر آیه و هفت مرتبه، سوره حمد را بخواند.
و نیز به جهت درد شکم: از حضرت کاظم علیه السلام وارد شده است که سوره حمد و معوذتین و توحید را بنویسد و همراه خود داشته باشد پس بنویسداعوذ بوجه الله العظیم و عزته التی لا ترام و قدرته التی لا یمتنع منه من شر هذا الوجع و من شر ما فیه و من شر ما احذر منه.

برای برطرف شدن درد پا خواندن سوره انا فتحنا تا (و کان الله عزیزا حکیما) وارد شده است.

بخواند: آیه ذیل را و بر موضع خون بدمد:بسم الله الرحمن الرحیم ما قطعتم من لینه او ترکتموها قائمه علی اصولها فباذل الله و لیخزی الفاسقین(140)

این کلمات مرویه از امام رضا علیه السلام را، مکرر بر او بخواند: (یا روف یا رحیم یا رب یا سیدی)

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *