آخرین خبرها

دعای دفع ترس و رفع اندوه – دعای رهایی از غم

دعای دفع ترس و رفع اندوه – دعای رهایی از غم

در یکی دیگر از پستها و مطالب سایت ملکوت786 قصد داریم به شما عزیزان دعا هایی بیاموزیم که سبب می شوند از غم و اندوه و تلخی های روزگار و زندگی رها شده و انرژی مثبت را دریافت کنید و حس خوبی به اطرافیان خودتان نیز منتقل کنید. متن کامل دعای دفع ترس و رفع اندوه – دعای رهایی از غم را در ادامه به همین قصد بخوانید.

0263073820673260387 دعا و ختم مجرب
دعای دفع ترس و رفع اندوه – دعای رهایی از غم

دعای دفع ترس و رفع اندوه – دعای رهایی از غم,دعای رهایی از غم و اندوه,دعا برای رفع غم و اندوه,دعای رفع غم و اندوه فوری,دعایی برای رفع غم و اندوه,دعای برای رفع غم و اندوه,عکس دعای رفع غم و اندوه,دعا جهت رفع غم و اندوه,دعای رفع غم اندوه,دعا براي رفع غم و اندوه,دعا برای رهایی از غم و اندوه,دعا برای برطرف شدن غم و اندوه,دعا برای رفع غم و اندوه و پریشانی,دعایی برای رهایی از غم و اندوه,دعای حل مشکلات

دعای دفع ترس و رفع اندوه – دعای رهایی از غم

این دعا برای رهایی از اندوه می تواند کارگشا باشد.

حسین گوید: از حضرت ابی الحسن موسی بن جعفر علیه السلام دعائی خواستم، در نامه ای به من نوشت و دستور داد که بگویم:
اللهم ادفع عنی بحولک و قوتک، اللهم انی اسالک فی یومی هذا و شهری هذا و عامی هذا برکاتک فیها و ما ینزل فیها من عقوبة او مکروه او بلاء فاصرفه عنی و عن ولدی بحولک و قوتک، انک علی کل شی ء قدیر. اللهم انی اعوذبک من زوال نعمتک و تحویل عافیتک و من فجاة نقمتک و من شر کتاب قد سبق اللهم انی اعوذبک من شر نفسی و من شر کل دابة انت اخذ بنا صیتها انک علی کل شی ء قدیر و ان الله قد احاط بکل شی ء علما و احصی کل شی ء عددا. (132)

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *