آخرین خبرها

دعای نماز صبح – دعای موفقیت در حرفه و شغل

دعای نماز صبح – دعای موفقیت در حرفه و شغل

در یکی دیگر از عناوین و پست های سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان دعایی عظیم شرح دهیم که سبب می شود اگر می خواهید به موفقیت های عظیم برسید و در صورتی که درگیر مشکلات بزرگ در کسب خود هستید از این وضعیت رها شده و صبح خوبی را برای شروع به کار آغاز کنید.

0273603280673 دعا و ختم مجرب
دعای نماز صبح – دعای موفقیت در حرفه و شغل

دعای نماز صبح – دعای موفقیت در حرفه و شغل,دعای شغل,دعای شغل یابی,دعای شغل مناسب,دعای شغل حضرت یوسف,دعای شغل خوب,دعای شغل یافتن,دعای شغل پیداکردن,دعاي شغل,دعا شغل خوب

دعای نماز صبح – دعای موفقیت در حرفه و شغل

ابوجعفر شامی گوید: مردی در شام که نامش هلقام بود، برای من نقل کرد که خدمت موسی بن جعفر علیه السلام رفتم و عرض کردم: فدایت شوم، یک دعای جامعی برای دنیا و آخرت به من بیاموز که کوتاه باشد، فرمود: پس از نماز صبح تا هنگام طلوع آفتاب بگو:
سبحان الله العظیم و بحمده استغفر الله و اساله من فضله.
هلقام گوید: من از همه فامیل وضعم بدتر بود، از مردی که نمی شناختم به من ارثی رسید و اکنون من از تمام فامیلم زندگانیم بهتر است و این نیست جز به واسطه آن دعایی که آقایم موسی بن جعفر علیه السلام به من آموخت. (129)

دعا برای درماندگی در شغل و حرفه

ابراهیم بن صالح از مردی از جعفریها نقل می کند که گفت: در مدینه کسی بود که کنیه اش ابوالقمفام بود و پیشه ور بود. خدمت امام کاظم علیه السلام آمد و از حرفه اش شکایت و به آن حضرت خبر داد که به هر کار و حاجتی روی می آورد برآورده نمی شود. امام ابی الحسن علیه السلام به او فرمود: بعد از نماز صبح و در آخر دعایت ده مرتبه بگو:
سبحان الله العظیم و بحمده استغفر الله و اتوب الیه و اساله من فضله. (130)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *