آخرین خبرها

دعای دفع خطرات و شومی سفر – دعای سفربخیر

دعای دفع خطرات و شومی سفر – دعای سفربخیر

در یکی دیگر از عناوین و پست های سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان دعایی تجربه شده و اسلامی از منابع کهن شرح دهیم که سبب می شود اگر قصد سفر دارید در آن عاقبت بخیر شده و از گرفتاری های قبل و حین و حتی بعد از سفر در امان بمانید.

027862378026087 دعا و ختم مجرب
دعای دفع خطرات و شومی سفر – دعای سفربخیر

دعای دفع خطرات و شومی سفر – دعای سفربخیر,دعای سفربخیر,دعای سفر اهل تسنن,دعای سفر صوتی,دعا سفر صوتی,دعا برای مسافرت,دعا برای مسافرت بی خطر,دعا در مسافرت,دعا قبل از مسافرت,دعای مخصوص سفر,دعای خیر برای مسافرت

دعای دفع خطرات و شومی سفر – دعای سفربخیر

در حدیث صحیح از حضرت امام موسی علیه السلام منقول است که هفت چیز است که اگر در برابر مسافر ظاهر شود برای او شوم است: 1 – کلاغی که فریاد کند از جانب راست او 2 – سگی که دم بجنباند. 3 – گرگی که بر دم خود نشسته باشد و بر روی او فریاد کند، پس سه مرتبه بلند شود و پست شود. 4 – آهوئی که از جانب راست او بیاید و به جانب چپ او برود. 5 – جغدی که فریاد کند. 6 – زن پیر سفید موئی که رو به روی او بیاید. 7 – ماده الاغی که گوشش بریده باشد. پس کسی که از دیدن آن ها ترسی به خاطرش بیاید بگوید:
اعتصمت بک یا رب من شر ما اجد فی نفسی فاعصمنی من ذالک. چون این را بگوید ضرری به او نرسد، انشاء الله (126)
امام رضا علیه السلام فرماید: پدرم (موسی بن جعفر علیه السلام) وقتی از منزلش خارج می شد این دعا را می خواند:
بسم الله الرحمن الرحیم خرجت بحول الله و قوته لا بحول منی و لا قوتی بل بحولک و قوتک یا رب متعرضا لرزقک فاتنی به فی عافیة. (127)

دعای هنگام سفر

صباح حذاء از حضرت موسی بن جعفر علیه السلام حدیث کند گوید، که فرمود: ای صباح اگر هرگاه مردی از شما آهنگ سفری می کرد، بر در خانه اش روی خود را به جانب آن جائی که می خواهد برود متوجه می کرد، و سوره حمد را از پیش رو و از سمت راست و چپش می خواند، و نیز معوذتین یعنی دو سوره ناس و فلق را از پیش رو و طرف راست و چپش می خواند، و همچنین سوره قل هو الله احد را از پیش رو و سمت راست و چپش می خواند، و نیز آیة الکرسی را از پیش رو و جانب راست و چپش می خواند، و سپس بگوید:
اللهم احفظنی و احفظ ما معی و سلمنی و سلم ما معی و بلغنی و بلغ ما معی ببلاغک الحسن الجمیل. (124)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *