آخرین خبرها

دعای دفع شر شیطان سرکش و رهایی از بلا

دعای دفع شر شیطان سرکش و رهایی از بلا

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان دعای دفع شر شیطان سرکش و رهایی از بلا را شرح دهیم که باعث می شود از شر، بلا ها، سختی ها و تلخی ها زود تر در امان مانده و شرایط زندگی بهتر شود.

026336027380637 دعا و ختم مجرب
دعای دفع شر شیطان سرکش و رهایی از بلا

دعای دفع شر شیطان سرکش و رهایی از بلا,دعای شر شیطان,دعای دفع شر شیطان,دعای از شر شیطان,دعا از شر شیطان,دعا برای شر شیطان,دعای رهایی از شر شیطان,دعای محافظت از شر شیطان,دعای دوری از شر شیطان,دعای خلاصی از شر شیطان,دعای نجات از شر شیطان,دعاي دفع شر شيطان,دعا برای دفع شر شیطان,دعای عظیم دفع شر شیطان و اجنه,دعای ایمنی از شر شیطان,دعای حفاظت از شر شیطان,دعای خلاص شدن از شر شیطان,دعا برای رهایی از شر شیطان,دعا برای حفظ از شر شیطان مجرب,

دعای دفع شر شیطان سرکش و رهایی از بلا

اللهم احرسنا بعینک التی لا تنام، و اکنفنا برکنک الذی لایرام، و اعزنا بسلطانک الذی لا یضام، و ارحمنا بقدرتک علینا، و لا تهلکنا و أنت الرجاء.
رب کم من نعمه انعمت بها علی قل لک عندها شکری، و کم من بلیه ابتلیتنی بها قل لک عندها صبری، فیا من قل عند نعمته شکری فلم یحرمنی و یا من قل عند بلیته(395) صبری فلم یخذلنی.
یا ذالمعروف الدائم لا ینقضی ابداً، و یا ذالنعماء التی لا تحصی عدداً، أسألک ان تصلی علی محمد و آله الطاهرین، و ادرا بک فی نحور الاعداء و الجبارین.
اللهم اعنی علی دینی بدنیای و علی آخرتی بتقوای، و احفظنی فیما غبت عنه و لا تکلنی الی نفسی فیما حضرته، یا من لا تنقصه المغفره و لاتضره المعصیه، أسألک فرجاً و صبراً جمیلاً و رزقاً واسعاً، و العافیه من جمیع البلاء و الشکر علی العافیه یا أرحم الراحمین.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *