آخرین خبرها

دعای دفع چشم زخم تجربه شده و پرخیر و برکت

دعای دفع چشم زخم تجربه شده و پرخیر و برکت

زندگی ما انسان ها پر است از سختی ها و گرفتاری هایی که وقتی بخواهیم از این شرایط دور شویم باید دعا هایی را بخوانیم و از خداوند متعال بخواهیم که ما را در مسیر پر پیچ و خم زندگی تنها نگذارد؛ بهترین کار ممکن این است که نسبت به دیگران همان رفتاری را داشته باشیم که ما از آن ها انتظار داریم.

متن کامل دعای دفع چشم زخم تجربه شده و پرخیر و برکت را می توانید در این مطلب بخوانید و بیاموزید.

2078360273260937 دعا و ختم مجرب
دعای دفع چشم زخم تجربه شده و پرخیر و برکت

دعای دفع چشم زخم تجربه شده و پرخیر و برکت,دعای رفع چشم زخم بچه,دعای رفع چشم زخم در جدول,دعای رفع چشم زخم قوی,دعای رفع چشم زخم و طلسم,دعای رفع چشم زخم نوزاد,دعای رفع چشم زخم در قران,دعای رفع چشم زخم برای کودک,دعای رفع چشم زخم تجربه شده و پر خیر و برکت,دعای رفع چشم زخم چیست,دعای دفع چشم زخم قوی,دعای دفع چشم زخم برای ماشین,دعای قوی و مجرب رهایی از اثر چشم زخم,دعا برای دفع چشم زخم تجربه شده و پرخیر و برکت,

دعای دفع چشم زخم تجربه شده و پرخیر و برکت

هنگام اذان در جایی که زندگی می کند، با صوت جهر و آشکار{صدای بلند مثل نماز صبح}، اذان بگوید. 2- پس از نماز صبح ۵۰ آیه از قرآن را با صوت جهر و آشکار تلاوت نماید. 33- دو سوره ی معوّذتین (فلق و ناس) را زیاد بخواند. 4- پیش از خواب ۴ قل (یعنی سوره های کافرون، توحید، ناس و فلق) را بخواند 55- همراه خود قرآن داشته باشد. 6- آیه الکرسی را فراوان بخواند وآن را نوشته و در خانه نصب کند. 77- صدقه دادن و تکرار معوذتین و تکرار لاحول و لا قوۀ الا بالله ۸۸- حرز امام جواد علیه السلام را همراه داشته باشد مثلاً در انگشتری.و این حرز باید روی پوست آهوی ۶۶ ماهه ی تهامه نوشته شود.(حقیر می گویم طبق احادیث انگشتر ۷جلال و عقیق یمنی اصل هم برای حفاظت خوب است). درمصباح کفعمی است هر کس سوره یس را بنویسد و با خود حمل کند از شر جن و چشم زخم در امان است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *